2012. december 1., szombat

Másnapos vagyok

Későn ébredtünk, de megtehettük, mert nem volt semmilyen kötött programunk. Én azt hiszem a kelleténél több unicumot, rozét és sört fogyasztottam, mert eléggé fájt a fejem. Készítettem egy laza reggelit a közepén lágytojással, hozzá tejeskávét.
Reggeli után leszaladtam a postára befizetni a Postatakarék csekket.
Emővel együtt mentünk a Gazdagréti piacra. Emő salátának valókat vett, én pedig egy régi öntöttvas diótörőt (mintha nem venne körül minket már annyi kacatunk).
Áronnal elkezdtünk játszani az egyik szülinapra kapott logokai játékkal, de többnyire Áron nyert.
Felhoztam Emőkének a nyugger kaját, Emő pedig elővett a hűtőszekrényből mindenféle maradékot és készített hozzá egy finom salátát. Áron nem győzte dícsérni az ebédet.
Én lepihentem, Emő és Áron olyan "Gazdálkodj Okosan" félét játszottak, amibe engem is szerettek volna bevonni, de én az ebéd utáni pihenést választottam.
Áron felszaladt Ilihez, hogy játszhasson Leventével, de ő csak minden második szombaton van Iliéknél.
Este együtt néztük meg az X-Faktort.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése