2012. december 8., szombat

kis fekete macska

Reggel még elég korán érkeztünk ki a piacra. Sütni való szalonna, egy rúd csípős szalámi és tojás amit vettünk. Kenyerünk volt többféle is, ezért csak egy fél Kárpátkenyérrel toldottuk meg a készletet.
Amikor hazaérkeztünk, először megreggeliztünk, majd  nekiálltam leszedni a fazék kocsonyáról a zsiradékot és újra felmelegítve kiporcióztam tányérokba, majd behordtam az istállóba.

Áront sikerült rábeszélnem, hogy nézzük át az iskolai dolgait.

Egy kis fekete macska nyávogott az ajtónk előtt. Adtam neki egy kis tejet, de csak tovább nyávogott.
Bedurrantottam a cserépkályhába, ami nem ment egyszerűen, mert sehol sem találtam a baltát.

Möci az ebédhez sütött rakott palacsintát, aminek már legutóbb is nagy sikere volt. Ebéd után mindenki félrevonult egy kicsit pihenni.

Estére már jól megdermedt a kocsonya, de Áron nem kért belőle. Möci időben bekapcsolta a szaunát, hogy utána még megnézhessük az X Faktor-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése