2012. december 17., hétfő

Függöny varroda

Reggel csak annyi időre ébredtem fel, amíg sikerült a családomat elindítanom a suliba és a munkába. Áron egy darabig keresgélte a tornacuccát, majd rájött, hogy nem hozta haza a suliból. Utána, mint a leglustább, még egy kicsit visszaaludtam és már csak akkor keltem fel, amikor a hasam reklamált, hogy mi lesz a reggelivel. Leszaladtam kenyérért és vettem hozzá egy pár debrecenit.
Möci hagyott hátra egy szerelmes levelet, hogy miket utaljak, telefonon pedig kiadta a parancsot, hogy rakjam tele a mosogatógépet, indítsam el és ha marad egy kis szabadidőm, akkor varrjam fel a függönyre a kampókat.
Ági felhívott, hogy délután menne a bázisra takarítani, indítsam el a fűtést.
Ha már az utalásoknál tartottam, akkor rendeztem a nyugger kaját is. Emőke hozta fel a kaját és odaadtam neki a tepsiben maradt meggyes piskóta felét.
Norci facebook oldalára feltettem két Janka fotót.
Meggettem a nyugger levest és mivel a parancs az parancs, elkezdtem a 24 függönyhorog felvarrását. Az elsőt, ahogy az lenni szokott, rögtön hibásan varrtam fel, de utána az ötödikig már jól ment.
A délutánba még belefért egy online sakkparti is, amit természetesen elvesztettem. Gondoltam jobban teszem, ha most az ünnepek előtt az időmet jobban hasznosítom és ezért nekiláttam a diótortához szükséges diót megtörni. Este már majdnem a felével el is készültem.
Áron negyed hétre ért haza, amit nem is értettem, mert reggel még abban maradtunk, hogy öt óra körül itthon lesz. Elmondta, hogy a suli előtt elbeszélgették az időt Alexszel. Ekkor már Möci is bekapcsolódott a beszélgetésbe és elmagyaráztuk Áronnak, hogy ez miért helytelen.
Később Áron felment Ilihez, de oda is érte kellett menjek, mert már 1/4 9 is elmúlt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése