2012. december 15., szombat

Smaragd fa

Áronnak ma munkanapja van. Mi még egy picit lustiztunk, azután leszaladtam egy köménymagos cipóért és összecsaptam egy kis reggelit. Reggeli után Möci nagy takarításba kezdett, én pedig rendbe tettem a napelem leelőlegezéséhez szükséges banki átrendezéseket. Nóra nagyitól még igénybe kell vennem két hétre egy nagyobb összegű áthidaló hitelt, hogy még az idén ki tudjam egyenlíteni az akciós árajánlat 50 %-os előlegét. Elküldtem a kért dokumentumokat és várom az előleg számlát.
Norcinak feladtam postán a megbeszélt cuccokat. Emő ugyan neheztelt érte, hogy miért csak simán adtam fel. Szerinte jobb lett volna ajánlva, de legalább elsőbbségivel. Lehet, hogy igaza van, de ezek nem két filléres felárak Angliába címezve. Ezzel egyidejűleg feladtam a válaszborítékokat a "Smaragd" projekthez.

Nóra nagyival lefixáltuk a tervezett ünnepi programot. A terv szerint 24-én nálunk lesz együtt a család, 25-én Nóra nagyinál ebédelünk  majd 26-tól 31.-ig Áron Nóra nagyival megy Egerbe és január 2-án mi hárman indulunk Gerlitzenbe síelni.
Délben tettünk egy kisebb sétát Gazdagréten, majd betértünk a CBA-ba, ahol vettünk négy francia krémest.
Délután Áronhoz feljött az egyik osztálytársa V. Attila és együtt játszottak. Késő délutánra csúszott el az ebéd. Attilával együtt négyen ettünk. A Csabi és Panni készítette nagyon finom paradicsom levest összekevertük a nyugger paradicsom levessel és főfogásnak ettük az általam kirántott csirkecombokat rizzsel és a Möci készítette salátával.
Este kiegészült a csapat Emőkével. Még eszegettünk egy kicsit. Megkóstoltuk a CBA-s francia krémest, ami pont olyan szar volt, mint amennyibe (119.-/db) került.
Együtt néztük az X Faktort és izgulunk, mert holnap lesz a döntő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése