2012. december 14., péntek

KÖZHELY

Mai nap sem kezdődik jól. Áron nagyon nehezen kelt fel a tegnapi késői lefekvés miatt. Reggel 1/4 8 után még a takaró alatt csak azért könyörgött, hogy ne gyújtsam fel a villanyt. A reggeli táskaellenőrzésen kiderült, hogy a tolltartójában egy árva, kitört hegyű ceruza van és még hegyező sincs a tolltartójában. Az utolsó pillanatban indult el, de még kihívta Emőt a folyosóra gondolva arra, hogy vele olcsóbban megússza a problémát, de ez nem ment. Sajnos még alá kellett íratnia velem egy egyest.
Kicsit megzavart, hogy a NYUFIG decemberben a szokása szerint nem 12-e körül, hanem már 4-én utalta át a nyugdíjat.
Mélyebben belemerültem a smaragdfa telepítésének a lehetőségeibe. Kicsit drágállottam a 7500,- Ft/palánta árat, de a fórumban szörfözgetve talán találok egy olcsóbb megoldást.

Délután Emőke ideadta az önkormányzati karácsonyfa utalványát, amire a fát 500.- forintért  még este hat előtt el is hoztam.

Hármasban indultunk a KÖZHELY karácsonyi bulijára. Emőnek és Áronnak is tetszett. Katie, Jane és Lerry hozták a formájukat, nagyon kedvesek voltak. A műsor után süteményezkedtünk, majd felszaladtunk Andrishoz, hogy Emőnek kérjünk kölcsön egy sílécet és sícipőt. Ez az első alkalom, hogy Andrissal (Emő húga és az ő igazi neve Andrea) megismerhettük egymást. Áron hamar összebarátkozott a fiúkkal. Miután kibányásztuk a padlás térből a sílécet, magam is leültem a nagyobbik fiúval játszani egy parti sakkot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése