2012. december 9., vasárnap

Cukkinis tekercs és a macskaszar

Reggel arra ébredtünk, hogy a fekete cica nem tágított tőlünk és még mindig az ajtónk előtt nyávogott. Szerintem vemhes is, de ez nem volt elég ahhoz, hogy még egy macskát vegyünk magunkhoz. Emőnek az volt a véleménye, hogy ez Mannának a testvére.
Reggelire nekiláttunk a kocsonyának. Nagyon finom volt, de azt a kissé avas füstölt bordát nem kellett volna beletenni. A kocsonya ízén nem rontott egy cseppet sem, de a bordát nem ettük meg belőle. Délelőtt Átjöttek Gabikáék, mert valamilyen problémája volt Gabikának a számítógépével. Bekaptunk egy-egy kupica Beherovkát és kávézgattunk, beszélgettünk és ők is vittek egy tányér kocsonyát.
Leszabtam és felszerelésre előkészítettem Emő polctartóját. Berámoltam az autóba.
Ebéd előtt még elmentünk sétálni, de annyira fújt a hideg szél, hogy még egy órát sem töltöttünk a szabadban
Ebédre fejedelmi kaját ettünk. Elkészítettem az egyik kedvenc kajámat a sült cukkinis tekercset. Már a sütőből kiáramló illatokra beindult mindenkinek a nyáltermelődése. Röviden csak annyit, hogy abban a tekercsben van füstölt császárhús, kétféle sajt és paradicsom is, a fűszerezéséről nem is beszélve. Möci nagyon finom kapros juhtúrós galuskát varázsolt hozzá köretnek. Ebéd után átszaladtam megnézni Gabikáék gépét. Csak egy egyszerű elállítás volt a probléma.
Korán indultunk haza, mert nagyon rossz útviszonyokra számítottunk. Hazaérve Emőke bevallotta, hogy a hétvégén nálunk nézték az X Faktort és Manna is nálunk volt. Este amikor lefeküdtünk olyan macskaszar szaga volt az ágyneműnek, hogy egyszerűen nem tudtunk benne megmaradni. Nyakunkba vettük a cókmókjainkat és felmentünk Emőhöz aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése