2013. április 18., csütörtök

Ajándék hal

Viszonylag korán és megint szikrázó napsütésre ébredtünk. Möci hozott egy kávét és sütit. Tervezte, hogy elmegy kenyérért, de én hozzá könyörögtem magam, ezért megvárt, amíg én is kikászálódom az ágyból.

Nyolc órakor a tetőn még két panel úgy néz ki, mintha nem melegedne annyira, hogy letudná szárítani magáról a hajnali dért. Meg is írtam Varjú úrnak, de ő a válaszában megnyugtatott, szerinte ez nem probléma. Még mindig spasztikus gerinccel kelek fel, de a fél órás séta a Dabi vegyesboltba határozottan jót tesz, szinte bemozog a derekam.
Az utolsó kárpát kenyeret hoztuk el. Hazafele egy szép virágot téptem le Möcinek (természetesen a tulaj engedélyével). Itthon nagy terülj-terülj asztalka volt a reggeli.
Dél fele átmentem Gabikát meglátogatni. Ha erélyesen rászóltam, akkor pihentette a lábát, különben pedig izgett-mozgott.
Elkezdtem a huzika napelemének a bekötését szerelni. A kábelvégek jól illeszkedtek a saját gyártású kábel bevezető dobozokba.
Ebédre Möci nagyon finom tejfölös zöldséglevest készített csirke aprólékkal.
Délután Áronnal megpróbáltuk átvenni a német leckét úgy, hogy csak feltételeztük, hol  tarthatnak a többiek.  Egy óra után Áron elfáradt és pihenőt kért. Tegnap Möci vette át a törit vele. Csak fél füllel hallottam, hogy a Pun háborúkról beszélgettek.
Möcivel elindultunk a Duna partra sétálni és búcsúztattuk a naplementét. Feri bácsiék stégje fele mentünk, ahol is nagy munkában találtuk Feri bácsit. A teljes járó felületet felszedte, hogy egy újra cserélje ki. Hazafele jövet Béni felkínálta az általa fogott négy halat, mert ők a múlt héten már behalaztak.  Nosza, gyorsan bementem egy nylon zacskóért és már kezdődhetett a halvacsora készítése. Áron csinálta a tüzet. Möci tisztította a wokot, én pedig bontottam a halat. Paprikás liszt, fokhagyma. Amíg sült a hal, addig készült a majonézes saláta. Nagyon belakmározva ültünk le a TV elé, de nem néztük végig a filmet, mert közben elálmosodtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése