2013. április 23., kedd

kettesben Áronnal

Möci nem reggelizett velünk, mert már korábban felment. Áront rá tudtam venni, hogy pakoljon el mindent a szobájában, mert nemsokára indulunk. Möci úgy tervezte, hogy nem jön velünk Dömsödre, mert van néhány elintézni valója, de mi menjünk nélküle nyugodtan.Nem vagyunk mi izgatottak, csak sajnáljuk, hogy Möci nem jön veünk. Megnyugtattuk, hogy legkésőbb csütörtök délutánra hazajövünk, mert akkor kell mennie Áronnak felülvizsgálatra.
Gyorsan rittyentettem egy hagymás szalonnás tojásrántottát és kibontottam hozzá egy polybiotikus yoghurtot, gondolva arra, hogy ez most Áronnak a sok antibiotikum mellé jól jön. Ezen azután egy kis vita kerekedett, mert Áron azt mondta, hogy az már ezer éves, így mind a két bögrével nekem kellett meginnom.
Nem sok mindent pakoltunk be az autóba, még bekaptam egy kávét és érzékeny búcsút véve Möcitől kilenc óra körül már indultunk is.
A Bureknél meg kellett állni, mert Áron még egy almás pitét kívánt reggeli kiegészítés gyanánt. Kiskunlacházán még betértünk egy üzletbe, hogy tájékozódjak, milyenek manapság a fűnyírók árai, mivel a mienk kezd tönkremenni, de mindenképpen javításra szorul. Tájékozódás helyett elájultam. Akkoriban a jelenlegit olyan 30.000.- forintos ár körül vettük. A mostaniak 60 és 120 ezer forint körül mozognak.Már Dömsödön jártunk, vettem a CBA-ban csirkeszárnyat, krumplit, sört és a zöldségesnél fejes salátát, petrezselymet. Már közel jártunk a bázishoz, amikor megállítottam egy kistraktoron ülő fiatalembert, hogy mennyiért nyírná le a kertben a füvet. Eljött, megnézte és azt mondta, ebéd után jön és 2000-ért lenyírja.
A bázison nekiláttam az ebéd készítésének. Petrezselymes krumpli, rántott csirkeszárny és  fejes saláta. Áronnak is nagyon ízlett.
Ebéd után kiderült, hogy nem tudunk skype-olni, mert az itteni mikrofont is Gazdagréten hagytuk. Gyorsan kigurultam a Villamossági és Kerékpár szaküzletbe és mivel ott majdnem minden van vettem egy fülhallgatós mikrofont csekély 990.- forintért. A kertben olyan jól sütött a nap, hogy leterítettünk egy pokrócot a fűbe és pihentünk a jó napsütésben.
Amikor már nagyon melegünk lett, akkor bebújtunk a kúp alá. Elkezdtem keresgélni a Ryanair email-jét, amiben pontsan le van írva, hogy 30-án (ez egy keddi nap), 18:05-kor fog felszállni velünk a Budapest-Bristol járat.
Egy idő után Áron kérte, hogy menjünk el csontit venni. Utána kiment horgászni, de hamar bejött, mert egy kicsit fújt a szél és a doktornéni ezt nem javasolta.
Vacsorára a déli maradékokat ettük. Este sokáig olvastam, Áron pedig időben lefeküdt