2013. április 24., szerda

Fűnyírók

Már reggel hétkor lehetett látni, hogy szép napsütéses lesz a napunk. Áron tudta, hogy az első kérdéseim mik lesznek, ezért fogmosással, öltözködéssel és azzal kezdett, hogy megnézte a postaládáját, sőt kinyitotta azt a linket, amit a PLanet 2 szószedetéről küldtem. Mielőtt elindultam volna, bekukucskáltam a mélyhűtőbe, hogy mit tervezzünk ebédre. Találtam ott sárga zöldbabot, ezért azt gondoltam, hogy zöldbab főzelék lesz , hozzá csirkemell rántva. Egyeztettem a tervet Áronnal és indultam.

Egy gyors bevásárló körút. Vettem kárpát kenyeret, újhagymát, tojást, még két paradicsompalántát, csirkemellett és erdélyi szalonnát. Elgurultam a műszaki boltba is egy mosógép feltöltő csapért.
Mire visszaértem Áron már nézegette a szószedetet.

A csirkemell felét beáztattam fokhagymás tejbe, a többit felcédulázva betettem a mélyhűtőbe.
Áron medvehagymás szalonnás tojásrántottát rendelt sok retekkel, újhagymával. Utána még feldíszítettünk egy vajas kárpátkenyér szeletet csípős szalámival, meg retekkel. Möci a reggelinél is nagyon hiányzott. Fel is hívtuk azon nyomban, hogy elmondjuk, miből marad ki. Mondta, hogy írt nekünk emailt.
Gondolatban már nagyon készülődünk Bristolba. Áron is folyton arról beszél, hogy mennyire fogunk örülni a találkozásnak a nagy családunk másik felével..
Megnéztem Möci leveleit. Ő nagyon jól látja, hogy ha külön utakon is, de végül egyírányban próbáljuk egymást segíteni és egymást boldoggá tenni.

Ebédre nagy volt a választék. Lehetett kérni tegnapi maradékból (rántott csirkeszárny petrezselymes krumplival, salátával) vagy a mai friss zöldbab főzelék rántott csirkemell. Mindegyikből ettünk egy kicsit.
Délután együtt kimentünk a holtágra, de csak Áron horgászott én csak aszisztáltam és olvasgattam. A naphalakat visszadobta, mert mint mondta azok szentek, a kisebb vörösszárnyú keszegeket pedig odaajándékozta a többi horgásznak.

Közben leszólítottam két fiatalt, abban a reményben, hogy ők ismerik azt a fiatal embert, akivel tegnap megállapodtam a fűnyírást illetően. Ismerték, de nem forszírozták, hogy keressem meg, inkább ők eljönnek egy óra múlva és lenyírják a füvet.
Így is lett. jöttek és olyan szépen rendbe tették a kertet, mint még más soha. Elégedettek voltak a 2000.- forinttal és megadták az elérhetőségüket. Áronnal élvezkedtünk, hogy milyen szép lett a kert és milyen gyönyörű innen a naplemente.

Meglocsoltam a veteményeseinket és megállapodtam Bénivel, hogy azon a héten, amikor mi Bristolban leszünk ő fogja gondját viselni a kertnek.

Áron azt javasolta, hogy vacsorára süssünk szalonnát a kúp alatti nyílt tüzön és azt együk kenyérrel, retekkel és újhagymával. Ő készítette a tüzet, én pedig a nyársakat. Igazi nyári vacsora volt. Fel is hívtuk Möcit, hogy miből maradt ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése