2013. április 22., hétfő

Röntgen


Hét óra körül ébredtünk. Möci hozott be egy kávét, de gyakorlatilag reggeli nélkül indultunk a Fehérvári úti rendelőbe. A legnehezebb feladat az volt, hogy találjunk egy autónyi parkoló helyet. A röntgenre viszonylag hamar bekerültünk. Amikor Áront megvizsgálták és kiadták a leletet, elhatároztuk, hogy nem éhezünk tovább, bemegyünk a csarnokba és burkolunk valamit. A leletet hiába olvasgattam, nem értettem belőle semmit. A csarnokban először pizza szeletre és főtt kolbászra gondoltunk, de végül milánói és juhtúrós sztrapacska lett belőle  Hiába kértünk kis adagot, én például meg se tudtam enni olyan sok volt.

A gyermekorvosi rendelőben már nem ment olyan gördülékenyen a dolog. Több mint egy órát kellett várni, mire sorra-kerültünk  A doktornéni elolvasta a röntgen leletet és alaposan megvizsgálta Áront, majd azt mondta, hogy még van gyógyulni valója. Kiváltottuk az újonnan felírt gyógyszereket és Áront ismét szobafogságra ítélve hazavittem.

A Canon Pixma nyomtatóban kifogyóban van mind a két patron. A régi bevált trükk, miszerint a nyomtató olcsóbban vehető meg induló készlettel, mint utána egy garnitúra festék patron, úgy néz ki ennél a típusnál is próbál beválni. De nem.  A TESCO-ban 13300.-, de ahol én veszem, és ezért buszoztam egy órát, ott 8300.- forint volt.

Áron hamar megtanulta, hogyan kell szednie a különféle gyógyszereket. Áron legózott a szobájában.Emő csak délután  érkezett meg, talált otthon egy kis bőröndöt, amelyik méretében megfelelt a Ryanair korlátainak.. A TV-ben nem volt nézhető műsor, a Malamud könyvön pedig nem vitatkoztunk, hanem együtt olvastuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése