2013. szeptember 11., szerda

Az első idei tenisz edzés

Áron szerintem csak azért vett fel egy pulcsit a reggeli indulásnál, mert erre külön figyelmeztettem. Megbeszéltük, hogy délután 3/4 4-kor Budaörsön találkozunk a tenisz edzésen. Remélem, hogy sikerrel veszi ezt az akadályt is. A feladat az -és ezt reggel meg is beszéltük -, hogy induljon el a 139-es busszal és a Sasadi útnál szálljon át a 40-es vagy a 240-es buszok valamelyikére.

Én itthon egyedül reggeliztem. Möci és a nagy fia Csabi lent vannak Dömsödön.

Elrendeztem a levelezéseimet és feladtam az androidos táblagépet eladásra az aprod.hu oldalon.

Felhívtam Nóra nagyit, hogy van-e kedve délutám Áront megnézni a tenisz edzésen, vagy esetleg tenisz után felmenjen -e hozzá, de nagyi mondta, hogy most nem érzi olyan jól magát, inkább ezt máskor.

Felmentem a hatodikra, hogy megnézzem, az újonnan kapott hotspot hálózati kulccsal elérhető-e az Internet a Kati néni lakása előtt. Most sem jártam sok sikerrel.

Ebédre összeszedtem a hűtőszekrényből a maradékokat és azt melegítettem fel, miközben Dömsödről nyálcsorgató tudósításokat kapok, az ott készült kajákról.

Délután három óra után elindultam én is a BTC-be (Budaörsi Tenisz Centrum). A 40-esen már körülnéztem nincs -e Áron éppen ugyanezen a buszon. Odaérve kiderült, hogy ő korábban érkezett, mint én. Megdicsértem, hogy ilyen ügyes volt. Etával elintéztem az anyagiakat és kimentem a pálya szélére, hogy lássam, mennyi maradt meg a tavaly tanultakból.

Utána be kellett mennünk az Auchanba, mert Áronnak megígértem, hogy veszünk neki egy villantót, hogy azzal nagyobb halakat is tudjon fogni. Ha már orr voltunk, akkor vettünk két szelet rántani való busát és egy palack Cappy-t, mert már készült szomjan halni.

Autónk nem lévén, mindent begyömöszöltünk az iskolatáskába és a tornazsákba és buszoztunk haza.

Itthon Áron befejezte a leckeírást, én bekapcsoltam a fritőzt és leszaladtam a CBA-ba krumpliért és kenyérért. Mire felértem, már forró volt a fritőzben az olaj. Gyorsan bepaníroztam a két szelet busát és bedobálva megfőztem a krumplit.

Möci telefonált közben és beszámolt, hogy milyen az élet Dömsödön.

Unicum, rántott hal főtt krumplival, ínyenc mártással leöntve és Cappy, illetve sör.

Áron fürdött és majdnem időben lefeküdt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése