2013. szeptember 12., csütörtök

Gyógytorna

Ma teljes lazítás van. Igazi nyugdíjas nap.

Áron időben elindult. Vitte a pénzt a matek versenyre és a buszbérletére is rákérdeztem.

Későn kelek, de azért a drain projekt izgat és ezért reggeli után azonnal utánanézek az időkapcsoló működtetésének. Terveim szerint a hétvégén áthozzuk a Feri bácsiéktól a csövet és megpróbálom majd kiegyenesíteni, mert most egy 2 m-es karikában van tárolva.

Emőke ment dolgozni és rám bízta a nyugger kaja felhozatalát.Néhány apróbb házimunkát, mint például a mosogatógép szűrő tisztítás elvégeztem.

Ebéd gyanánt lementem a kis kínaiba. Szeretek oda járni, mert a kínainak az ízeit szeretem.

Ebéd után Budaörsre vitt az utam, hogy a gyógytorna beutalómat mégis itt a közelünkben érvényesítsem, ne Rákos Sima Göröngyösön, mert az kétszer másfél óra lenne, ide meg 20 perc alatt ideérek. Meg is beszéltem az időpontokat. Úgy néz ki, hogy minden kedden jövök majd ide ebéd után 1 órára és a gyógytorna meg a fizioterápia egymás után lesz. A gyógy masszázst nem tudtam elintézni, mert ott nincs, azt még szerveznem kell.
Ha már ott voltam Budaörsön, megint vettem öt darab kábel bevezető töm szelencét  a napelem kábel bevezetőkhöz.

Itthon Áront vártam, négy után nem sokkal meg is érkezett, de először mindenfélével elpepecselt, hogy mire eljutunk a lecke átnézéséhez, addigra ő már fáradt legyen és szeretne lefeküdni. Először valamilyen csokoládé pudingot készített, amiből vitt át Emőkének is. Azután táskaellenőrzés volt, amiből csak annyi derült ki, hogy a matek versen befizetésére vitt 2000.- Forintból visszahozott, illetve vissza nem hozott ötszáz forintot nem találta, mert nem zippzárazta be a tolltartóját és abból valószínűleg kiesett. Ezt egyáltalán nem csodálom, mert abból a tolltartóból az összes ceruza, radír és hegyező a táskája alján landolt. Számomra az a kétségbeejtő, hogy ugyanolyan rendetlen, mint én vagyok. Ez a tükör,  amit elém tart, jobb lenne, ha egy kicsit torzítana az én javamra.
Közben Áron telefonon alkudozott Möcivel, hogy ha pénteken készen lesz az összes leckéjével, akkor szombaton hajnalban kimehet-e horgászni az új villantójával.

A matek versennyel kapcsolatban átnéztem a próba feladatok Áron féle megoldásait, amiben több hibásat is találtam, de volt olyan feladat is, ami nekem is fejtörést okozott.

Este jelentkezett egy vevő az aprod.hu-ra eladásra feltett 9"-os tabletre. El is jött szegény, mert azt mondtam, hogy már sokan érdeklődtek, de nem tudtam neki hibátlanul átadni a kütyüt, mert mint kiderült a töltőjét Möci elvitte magával Dömsödre. Végül megállapodtunk az árban és abban is, hogy legkésőbb hétfőn feladom neki a tablet töltőjét ajánlva postán. Azóta meg is rendeltem ugyanabban az árban egy 9,7"-os, de már két magos másikat, amiben 3 G is van.

Csabi este meghozta az autót, aminek épp ideje volt, mert már nagyon hiányzik Möci. Felívtam, hogy holnap megyünk.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése