2013. szeptember 13., péntek

Működik a kis Notebookon az Internet a hatodikon

Áron elindulása és a reggeli után csak az új tablet jövevénnyel foglalkoztam. Utána tettem még egy kísérletet fent a hatodik emeleten az Internet elérést illetően. Végre sikerült, oda is adtam Katikának a kisgépet, hogy használja és közben gyógyuljon. Mára tehát megvolt a mai napra rendelt sikerélményem és az úttörő cselekedetem is egyben.

Lassan elkezdem a bepakolást az autóba, hogy amikor Áron hazaérkezik, akkor már azonnal indulhassunk Dömsödre. Emőkének megígértem, hogy Mannát is visszük, de ahhoz neki is haza kell érnie időben. Amikor már Áron is hazaért és már minden be volt pakolva az autóba, felhívtam Emőkét, hogy mi már indulnánk. Mivel nem tudott azonnal hazajönni, Csabival beszélte meg, hogy nyissa ki a lakást és pakoljuk be Mannát az autóba.

Ez nem volt egyszerű dolog, mert Áron és Csabi csak hosszú közelharc árán tudták kiszedni Mannát az ágyneműtartóból. A második ütközet Manna betuszkolása a hordozó kosarában volt. Amikor már a kajája és az alom is az autóba került, indulhattunk.

Nem álltunk meg sehol, csak mentünk ezerrel Dömsödre. Se TESCO, se Burek, csak irány a bázis. Még napsütésben viszontláthattuk Möcivel egymást.  Ennek örömére egy unicum.

Csabi nagyon szépen lenyírta a füvet, nekem már csak a szegélynyíróval kellett egy kicsit utánaigazítanom.

Amikor Feri bácsi átjött, megint egy kupica unicummal ünnepeltünk. Közben persze megkonzultáltuk a szivattyú falra szerelésének a módját.

Most már olyan hűvösek az őszi napok, hogy egy kis szaunázás is nagyon jólesett.

Vacsorára Möci megmelegítette a lecsót, hozzá sör.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése