2013. szeptember 24., kedd

Tracking

Mi már reggel hét előtt felébredtünk, sőt Möci fel is kelt, de Áron csak hét után érkezett le Ilitől. Ennek ellenére sikerült időben elindulnia a suliba.

Nekem le kellett mennem vérvételre a Lenkéhez. Utána beszaladtam a CBA-ba kenyérért, tejért és virsliért, majd megreggeliztem.

A számítógépemen először  utánanéztem (tracking), merre járnak a kínai küldemények, majd próbáltam bepótolni a blogjaimat , de nem akart működni a beíró felület. A blogomban nagy lemaradások vannak. Öt nap bejegyzéseit kell pótolnom és nagyon igénybe kell vennem a memóriámat, mert van olyan nap, hogy még kulcsszavak sincsenek beírva.

Emőke bejelentette, hogy egy okos kütyüt szeretne kapni a Jézuskától. Én ugyan kinéztem egyet a tinydeal-en, de Béla egy sokkal jobb vételt ajánlott. Emő egyelőre hallani sem akar a dologról, mivel most nincs rendszeres bevétele és nem szeretne eladósodni.

Möci készített egy finom káposztalevest. Útóljára akkor ettem sok káposzta  levest, amikor Szolzsenyicin: "Ivan Gyenyiszovics egy napjá"-t olvastam 50 évvel ezelőtt.

Még felhoztam Emőke kajáját,  majd indultam a gyogyóra, de mivel már nagyon a körmömre égett az idő, autóval kellett mennem.

Még gyorsan beugrottam megvenni Gabikának a 10/100W-os LED izzóját, mert amit a múltkor vettem, azt Möci lenyúlta.

Hazajövet készültem a fiúk német gyakorlására. Az ikrek már négy óra előtt megjöttek, de Áron késett több mint negyed órát. Az óra hangulata szuper volt és bár nem emlékeztek minden korábban tanultakra, ennek ellenére meg voltam elégedve a tudásukkal. A fiúk legjobban azt szeretik, amikor valamilyen összefüggés miatt elkalandozom. Olyankor le nem veszik rólam a figyelmüket. A gyakorlás után körtézkedtünk, majd a fiúk elmentek Áron szobájába játszani.

Este Emőke is átjött. Áronnal levitték a Mannát sétálni.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése