2013. szeptember 20., péntek

készülődés Dömsödre

Áron elment már a suliba, amikor leszaladtam a köménymagos  cipóért és visszajövet megreggeliztem.

Elindítottam a nagymosást és a mosogatógépet.

Konzultáltam  Bélával a gázkazán le- és felszereléssel kapcsolatban. Azzal riogatott, hogy minden új készüléket kb. 40.000.- forintért engedélyeztetni kell a gázművek által delegált szakemberrel.

Felhívtam a FÓKA Plusz Bt. és abban állapodtunk meg, hogy délután 5 és 6 között jön ki a szerelőjük és ad egy árajánlatot a régi kazán leszerelésére és az új felszerelésére.

Vikit is felhívtam, mert a NAV-tól egy számomra teljesen érthetetlen levelet. Biztatására beszkenneltem a három oldalas levelet és átküldtem neki.

Bepakolás az autóba, hogy Áronnak és Möcinek ezzel már ne legyen gondjuk.

Áron időben érkezett haza és 1/3-kor el tudtunk indulni. A TESCO-ba csak ketten mentünk be, mert Möci  nagyon álmos volt. Elég gyorsan befejeztük a vásárlást, de azért minden kóstolónál megálltunk, sőt még Möcinek is vittünk ki egy adagot a süteményes fagylaltból.

Útközben Viki visszahívott és megnyugtatott, hogy semmi félni valóm nincs a NAV levél miatt.

Utána már csak a Bureknél álltunk meg. Közben felhívott a FÓKA Plusz, hogy egy órával módosítsa a szerelőjük érkezését.

Azonnal hozzákezdtem a riasztó sziréna  tartó konzoljának a szereléséhez. Amíg én barkácsoltam, Möci elkészítette a grillcsirkéhez a hagymás krumplit és a savanyúságot.

A szerelő se nem jött, se nem telefonált.

Vacsora után már nem sokat TV-ztünk. fürdés és lefekvés.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése