2013. november 29., péntek

Áron 12-ik szülinapja

Áronnak valószínűleg valami baja van, mert mire reggel elkezdtem volna sürgetni, hogy induljon már el, addigra Möci mondta, hogy ne izguljak, már elment.

Möci lediktálta, hogy miket kell még beszereznem. Reggeli után elindultam, hogy az esti szülinapi bulira minden meglegyen. A nagy bevásárlást, bár autóval, de mégis a közeli Spar-ban követtem el. Az áru felhozatal friss és minden kapható, de az árak sokkal magasabbak, mint a TESCO-ban.

Miután mindent megvettem, onnan először elmentem a barkácsboltba, majd a Márton Áron téri szerelvényboltba, hogy keressek egy sárgarézből készült "7"-es számot az új bejárati ajtónkra. Egyik helyen se volt, ezért kigurultam a Praktikerbe, ahol végül kaptam felcsavarozhatót. Mivel nem szeretném megfúrni az új ajtónkat, úgy döntöttem, hogy ugyanúgy bele fogok ragasztani két csavarfejet, mint azt a névtáblával is tettem és úgy fogom majd felragasztani az ajtóra.

Möci ebben a hónapban ma tölti az utolsó óráját a Hollywood nyelviskolában.

Áron időben hazaért és az a feladata, hogy a szobájában csináljon rendet.

Mind a hárman készültünk a bulira. Möci és én kentük a szendvicseket. Lett egy tányérra való vajas sonkás, egy másikon lazac krém és egy harmadikon vajas felvágottos.  Mindegyiket díszítettük még kemény tojás karikával, uborkával és paradicsommal.

Öt óra körül megjöttek a vendégek. Először Tomi érkezett, utána Olivér és Ábel, de Bálint megüzente, hogy egy picit  fog késni, mert fuvola órája van. Megjött nagyi is és később Emőke is. Nagyival először beherovkával kezdtünk.

Az ajándékok átadását  nagy ováció fogadta. Áron egyiknek jobban örült mint a másiknak, de legjobban a gumicsizmának, amit majd a nádasban tud leginkább használni.

Az egyes szendvicsek várható sikeréről Emőnek és Áronnak eltérő volt a véleménye, ezért azok fogadtatásáról fogadtak is. Végül Emő nyerte meg a fogadást, mert a szendvicsek között a lazackrémes lett a nyerő. Igazán nagy sikere volt még a kapros mustáros füstölt lazacnak, de a fő attrakció a diótorta volt.

A gyertya elfújása és a tortaevés után a gyerekek bevonultak, a Nóra nagyi pedig elkezdett doberdózni. Mi ugyanolyan lelkesen hallgattuk a moszkvai Hruscsov történetet, mint amikor legelőször mesélte. Nagyi különösen annak örült, hogy a gyerekek milyen felhőtlenül boldogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése