2013. november 7., csütörtök

Péterék megjöttek Milánóból

Nagyon korán és kialvatlanul ébredtem, ugyanis éjjel kettőkor felébredtünk és az istennek sem tudtunk visszaaludni.  Egy idő után Möci emlékeztetett, hogy amikor az autót el akarták lopni én akkor is felébredtem éjjel, de akkor ezt nem tekintettük jelzésnek. Na, ettől teljesen kiment az álom a szememből. Felkaptam egy nadrágot és egy pulóvert és lerohantam a kocsihoz. A sötét éjszakában csak egy hülye mászkált, az én voltam.

Nehezen ébredtem. Félálomban még annyit hallottam, hogy Möci vív az Áronnal, hogy vegyen fel egy melegebb kabátot.

Legyőzve az álmosságomat felkeltem és elkezdtem a buffallói csípős csirkeszárny készítését. Mosás, darabolás, paprikás lisztben forgatás és a fritőzben való sütés. Közben feltettem melegedni a kenőcsöt. Möci elmosta az almás pite tepsijét.

Mire az összes csirkeszárnyat elkészítettem és beterítettem vele a tepsit, indulhattam Péterékért a reptérre. Olyan pontosan érkeztem, hogy felvéve Péteréket máris indulhattunk vissza, ami azért volt hasznos, mert az 1200.- forintos parkolási díj helyett, aki 5 percen belül elhagyja a terepet, annak ingyen nyílik fel a zsilipes sorompó.

Útközben Péterékből dőlt a milánói élménybeszámoló. Azt mondták, hogy nem tudnak nálunk aludni, mert Péternek este már munkája van Miskolcon.
Ekkor azt találtam ki, hogy ne kelljen délután Péteréknek végigcipelniük a két bőröndöt, amelyik közül az egyik valóban hatalmas volt, hogy tegyük be a Keleti pályaudvar csomagmegőrzőjébe.

Az ötlet jó volt, de ettől úgy elcsúsztunk időben, hogy már biztos volt, hogy a Baján doktor úrnál kapott időpontom előtt nem fogom tudni őket elvinni Gazdagrétre. Az, hogy jöjjenek velem a vizsgálatra és ott szobrozzanak esetleg több mint egy órát, annak megint nem volt sok értelme. Úgy döntöttem, hogy megállok a Fehérvári úti rendelő előtt és ott átadom Péternek a kormányt, a forgalmi engedélyt és a kulcsot. Így én pontosan időben meg tudtam jelenni a doktor úrnál, Péterék meg mehettek tovább Gazdagrétre. Nekem nagyon egyszerű lesz onnan busszal hazamenni.

A várakozás és a vizsgálat valóban másfél órát tartott, de megérte. Baján doktor úr egyfolytában dicsért, hogy milyen jók a labor eredmények.

A busz hamar hazarepített, Péterék pedig könnyen odataláltak és Möci fogadta őket.

Möci közben megsütötte a tepsibe rakott, immáron mázas csirkeszárnyakat és készített egy nagyon finom salátát hozzá. Péterék azt mondták, hogy most, hogy csomagok nélkül vannak, kimennek majd busszal, metróval a keletibe, nem kell nekem kivinnem őket, inkább igyunk egy-egy unicumot és utána bontsuk fel a Mága féle Egri bikavért.

A kajával, a mi az almás pitével fejeződött be, nagyon meg voltak elégedve. Ebéd után nézegettük az újszülött Megane-ról készült fotókat. Péter, mint nagyapa majdnem elolvadt a büszkeségtől.

Feltettem Péter újonnan beszerzett LG E-468 típusú mobiltelefonjára az IGO szoftvert és egy friss Magyarország térképet. Telepítettem még egy My Phone Explorert és egy Vibert. Közben persze Péter kapott tőlem letolást is, mert a Google fiók telepítésénél kiderült, hogy sehova nem tud bejelentkezni, mert minden felhasználói nevet és jelszót elfelejtett és azt nem is tudja elővarázsolni.

Amíg mi a Péter mobiltelefonjával voltunk elfoglalva, Andi befeküdt a zöld székbe és csukott szemmel hallgatta a Verdi Requiem-et.

Közben megjött Áron a suliból és csak jó hírekkel tudott szolgálni. Jött a szokásos "de nagyra nőttél, amióta nem láttunk", de megbeszéltük, hogy ha leesik a hó, akkor elmegyünk egy hétvégére családostul Miskolcra és nagyot fogunk síelni Bánkúton.

Péterék elbúcsúztak, mi pedig négyesben (Emőke is átjött) hozzáláttunk a
vacsorához. A kaja még most is olyan finom volt, hogy Csabinak alig tudtam megmenteni egy kis adagot.

Norcikámnak írtam, hogy rajzoljon egy szülinapi meghívót Áronnak, amit majd annyi példányban nyomtatok ki, ahány embert Áron szeretne meghívni.

Megjött az elektromos energia fogyasztás csökkenést, illetve a villanyszámla csökkenést ígérő szerkezet. Kipróbálom, de írásban megállapodtam a szállítóval, hogy ha nem hozza az ígért eredményt, akkor 60 napon belül visszavásárolja a szerkezetet.

Betettem még egy adag ruhát a mosógépbe és rendezgettem Áron lefekvését.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése