2013. november 21., csütörtök

Vita a párkapcsolatról

Reggel csak annyira ébredtem fel, hogy kontrolláljam Áron elindulását a suliba. Még egy almát is sikerült beledumálnom.

Amikor én felkeltem rögtön összeállítottam a napi agendámat. Először felhívtam az ajtósokat, hogy egyeztessem a takarók felszerelésének az időpontját. Hétfőben állapodtunk meg, ami nekem azt jelenti, hogy hétfőn, amikor befejezték és elmennek, kezdhetem a padlóburkolat (öt eltört padlólap) kijavítását. Addig persze be is kell szereznem ezeket a hiányzó lapokat, no meg a csemperagasztót.

Reggeli után leültem a számítógéphez. Norcikámnak írtam, hogy szúrjon be még egy sort a meghívóba és küldje el.

Möciben próbáltam tartani a lelket. Érthető, hogy egy kicsit feszült, mert ma délután lesz a megpályázott állásra az első interjúja.

Kora délután bementem a CITIbankba és Kádár úrral átnéztük a portfóliómat. A MOM parkban be is kaptam egy salátát és utána már rohantam a brushupra. Egy kicsit elkéstem ugyan, de azért maradt nekem is a három születésnapos hozta süteményből.

Katievel megbeszéltem, hogy a jövő héten beiktatjuk a programjaink közé, hogy Möci rajzait elhozzuk a Közhelyből.

Az állás interjú Möcit annyira kimerítette, no meg az idő is undorító volt, ezért nem jött utánam a brushup-ra.


Hazafele már tudtam SMS-ezni Möcinek, mert engem is nagyon érdekelt, hogy milyen volt az állásinterjú. Az önkormányzatnál felemás érzelmei voltak, viszont ott összefutott egy régi ismerőssel, aki megvillantott előtte egy állás lehetőséget, a Bartók 32 Galéria vezetését.

Áron már otthon volt, mire hazaértem. Este bundás kenyeret készítettem, amihez Áron gyümölcsteát főzött. Möci csak a teából kért.

Amikor Áron már lefeküdt, mi még hosszan beszélgettünk a párkapcsolatról alkotott véleményünk eltéréseiről.

Még este beáztattam a levágott bélyegeket, de csak holnap fogom őket kiteregetni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése