2013. november 1., péntek

Mindenszentek

Nagyon sokáig aludtunk. Tíz óra körül reggeliztünk. Lágytojás, tejeskávé. Sok kaja maradt még tegnap estéről és Möci ahhoz még választékosan hozzá tett.

Reggeli után megpucoltam a sárga és a fehérrépát, hogy Möci tudjon készíteni egy francia salátát.

A nap gyönyörűen sütött. Délelőtt még bütyköltem egy kicsit, azután Emőke javaslatára elindultunk sétálni. Az idő, ahhoz képest, hogy már november van, nagyon szép volt.

Manna szabad kimenőjén volt. A szomszéd stégen nagy volt a horgász élet, egymásután fogták a nagyobbnál nagyobb halakat, olyannyira, hogy nekem is kedvem támadt kivinni egy egyszerű eszközt. Nekem persze semmi nem akadt a horgomra.

Józsit, Vincét és Tomi fiát meghívtuk egy unicumra.

Pista bácsi megkínált egy méretes ponttyal. Én először a mosogatóba tettem, de Möci átköltöztette a fürdőkádba. Möci készítette a francia salátát, én pedig kibontottam és megpucoltam a pontyot, majd sütöttem tíz szelet rántott pontyot. Vacsorára ettük, majd Möci bekapcsolta a szaunát, de csak 50 fokra állította, de amikor én is bementem megemeltem 70 fokra. Jót szaunáztunk és utána már elvonultunk pihenni.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése