2014. június 22., vasárnap

Gulyás családnál

Nyolc óra körül ébredtem. Möci addigra  már lent ült a számítógép előtt. Először meglocsoltam az összes veteményest.

Möci és Emőke 3/4 9-kor elindultak a templomba. Készítettem magamnak egy szerény reggelit, majd kiültem a kúp alá reggelizni és bekapcsoltam a  notebookot.

Közben megjött Ági. Jobb is, hogy nem kell engem kerülgetnie a takarítás közben. Annyit azért besegítettem, hogy Áron helyett, aki most már bizonyára a tábori reggelijét fogyasztja ott valahol Miskolc környékén, kipakoltam a mosogatógépet.

Még gyorsan leolvastam a villanyórát, azután leültem, hogy az utóbbi négy nap blogbejegyzéseit befejezzem.

Felhívtam Gáspár urat, hogy szakmai tanácsaival támogassa a huzika antenna problémáját. Nemsokára
meg is jelent és adott néhány hasznos tanácsot.

Ebédre a tegnapi csirkepörkölt és a slambuc volt  friss uborkasalátával.

Antenna rúd szerelése orrvérzésig,

Délutánra volt egy kávé meghívásunk Gulyás Laciékhoz, de a kávéból mellette baracklekváros piskótatorta kerekedett. Laci új szobába költözött, ahol nagyon megirigyeltem az alkatrész szortírozó sokrekeszes szekrényt. Talán ha egyszer lenne nekem is egy ilyenem, akkor nagyobb rendet tudnék tartani.

Amikor haza jöttünk, még egyet úsztunk a Dunában.

Emőke átment Gáborékhoz és megbeszélte velük, hogy holnap reggel ők viszik majd fel Budapestre,  és bár ők is a Gazdagréten laknak, de ez alkalommal Pesterzsébet felé veszik az irányt.

Vacsorára sült oldalas zsíros kenyér és lekváros palacsinta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése