2014. június 30., hétfő

M. Kiss Kati

Möci szerint egész éjjel esett az eső. Ebből én csak annyit tapasztaltam, hogy most borús és hűvös az idő. Rutinból azért meglocsoltam.

Kigurultam a Dabi Vegyesboltba. Szó szerint az utolsó forintjainkat raktuk össze, hogy tudjak venni egy fél kárpát kenyeret. A gyógyszertár már egyszerűbb volt, mert ott elfogadták a hitelkártyát is.

Nagyon szolid reggeli, de idebent, mert a kúp alatt hűvös van.

Délelőtt Möci angolozott, én pedig sziszifuszi melóval készítettem a locsoló tömlő dob eltört futóművének a protézisét.

Ebédre a tejfölös, sonkás zöldségleves maradékát ettük.

Ebéd után nem sokkal megjött M. Kiss Kati és hozta azokat a cuccokat, amiket majd Möcinek kell vinnie Őriszentpéterre szerdán a kiállításra. Kávéztunk és süteményezkedtünk.

Alig, hogy Kati elbúcsúzott, jöttek Gabikáék. Őket unicummal és süteménnyel kínáltuk. Még szerencse, hogy a huzikában minden tervezett szerelést befejeztem és ki is takarítottam magam után, mert Gabika a legutóbb megkérdezte, hogy miért van a huzikában olyan nagy rendetlenség. Még szerencse, hogy Feri bácsi akkor a védelmemre kelt, azzal, hogy most szerelés alatt áll a huzika.

Egy-két megnőtt paradicsomot, amelyik növekedésnek indult megkötöztem a karójához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése