2014. június 18., szerda

Jana fényképei

Reggel időben keltünk. Áront kínáltam reggelivel, de nem kért. Én is csak egy tejeskávét ittam. Nyolc óra után nem sokkal megjöttek a gyerekek és fél kilenckor már indultunk is Zétény észrevette, hogy a Budaörsi úton éppen előttünk megy Judit a céges autóval.

Hazajövet próbáltam szervezgetni az online Budapest Bank elérésemet, ami azért komplikált egy kicsit, mert közösen használnánk Norcikámmal.

Emőke telefonált, hogy próbáljam előkeríteni a csavargó macskáját Mannát, de ez egy órai keresgélés után sem sikerült.

Amikor felhoztam a nyugger kaját, akkor is hívogattam és mindenkitől, akivel csak találkoztam érdeklődtem, de semmi. Nem is mertem Emőkét azonnal visszahívni.

Végül a harmadik lemenetnél hajlandó volt őfelsége megjelenni és a karomba vételkor dorombolni. Amikor hazajöttünk rögtön befeküdt Áron ágyába és álomba merült. Szerintem azt álmodta, hogy kár volt azt az egeret futni hagyni.

Elmentem az autóért. A klíma úgy működött, mint egy vadi új, az autó viszont kívül-belül olyan tiszta volt, mint talán még új korában sem.

Elindultam Nóra nagyihoz. Elég jó volt a közérzete ahhoz, hogy megkérdezzem, nincs-e kedve megnézni Áront, hogyan teniszezik. Ennyire azért nincs jól, de az is lehet, hogy holnap, vagy legkésőbb pénteken elmegy és megnézi. Odaadta a fényképeket, amiket Jana küldött a Prágai vendégeskedésünkről.

Átmenetileg kisegített és utána már rohantam vissza, hogy legkésőbb 4:00-kor indulni tudjak a gyerekekért Budaörsre.

Leszállva a buszról, fel se mentem a lakásba, indultam Budaörsre. A fiúk már önfeledten társasoztak, amit alig akartak abbahagyni. Fél ötkor végre elindultunk. Az autóban mindenki tartott egy élménybeszámolót a mai napról.

Mindenkit elvittem háztól-házig és elbúcsúztunk a holnapi viszontlátásig.

Möci már otthon várt, hogy beszámolhasson a mai intenzív angolról. Áronnal megmelegítettük a maradék bolognait és tettünk rá feljavításként egy kis sült szalonnát, ketchupot, és reszelt sajtot.

Utána Möcivel egy órát gyakoroltunk főleg a szabad szövegű beszédet illetően. Közben Áron órákon át skype-olt Leóékkal. Kérésemre öt percet gyakorolt is, de nem vitte túlzásba.

S. Lacika hívott, hogy a jövő héten szívesen megünnepeltetné a születésnapját. Áron már nem lesz itthon, mert szombaton táborozni indul, Möcit pedig már nem fogja nyomasztani a vizsgadrukk, mert így vagy úgy, de már túl lesz rajta.

A Spanyolország - Chile focimeccs 0:2 csak annyiban volt érdekes, hogy a VB címvédő kiesett a továbbjutásból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése