2014. június 7., szombat

ismét működik a szivattyú

Reggel a szokásos piac. Felsorolni is rengeteg amiket összevásároltam. Tej, tojás, szalonna, spenót és egyebek. Még azt sem felejtettem el, hogy Béni unszolására be kell szerelnem egy zárat a villanyóra szekrény ajtajába, hogy ősszel a szél ne csapkodja. A barkácsboltban vettem egy beszerelhető cilinder zárat két kulccsal. Vannak néha árucikkek, amik számomra érthetetlenül alacsony árúak. Ilyen volt például ez a zár két kulccsal, mindössze 350.- forintért.árpát kenyeret.

A Dabi Vegyesboltba csak 15 dkg füstölt tarjáért, no meg azért ugrottam be, hogy holnap tegyenek félre nekünk egy k

Hazafele jövet beugrottam Gabikáékhoz. Vittem nekik egy USB kábelt és megkérjem, nézzen rá a szivattyúnkra. Möci elindított egy nagymosást.

Kipakoltam, illetve a helyére bepakoltam a nagy bevásárló szatyor tartalmát.

Feri bácsi átjött. Egy unicummal indítottunk és utána semmi perc alatt elindította a szivattyút

Áron készítette a reggelit, én pedig locsoltam.

Rendbe hoztam a belső szárító kötélzetét és kiteregettem. A nagyobb darabokat kint teregettem a kúp alatt, hogy a nap süsse, a kicsiket pedig a szauna előtti fregoli madzagra.

két új paradicsom palántának készítettem gyom mentes ágyást és el is ültettem azokat.

Megnéztük a Forma 1 időmérő edzését és utána pihenésképpen beszereltem a villanyóra szekrény új zárját.

Möci szakmai irányítása mentén elkészítettem a sült spenótos  tésztát olaszosan.  A spenót leveleket Áron segített megfosztani a szárától. Amíg a nagy leveles tészta fő, addig egy fej fokhagyma dinsztelődik olíva olajon, majd rákerül az összes spenót, hogy dinsztelődjön. A kifőtt tészta rétegenként kerül a tepsibe (olíva olaj, tészta, spenót, reszelt sajt, majd megint tészta, megint spenót és ismét sajt, majd ugyanígy harmadszor és mehet be a sütőbe.

Ebéd után mind a hárman kimentünk a Dunára úszni. Szerintem ezzel az élménnyel majd csak a tenger versenghet.

Gábor fogott  a Mannának egy kis halat, amitől Manna nagyon boldog volt és evés után felment az ágyunkba aludni.

Möci kiment egy kőrt biciklizni én meg egy kicsit elálmosodtam, ezért kértem Mannát, hogy húzódjon odébb, hogy én is elférjek.

Estig Áron legó csatahajót épített, mi pedig még angoloztunk.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése