2014. június 19., csütörtök

hosszú nap

Már egészen belejöttünk a korai felkelésbe. Áron átküldte gmail-en a tegnap beszerzett "Vándor Tábor" használati utasítást, amit még reggel két példányban ki is nyomtattam.

Reggelire kínáltam egy szelet pirítós kenyeret rajta tarjával, mellé lágy tojást és utána hideg vagy meleg tejet, de Áron csak a tarjás pirítósra tartott igényt. Kényelmesen reggeliztünk. A kefir projekt most éppen a tíz napos megszakítását tölti és majd csak a jövő héten indul újra.

A gyerekek kevéssel nyolc után érkeztek és már nagy gyakorlattal rendezték soraikat az autóban.

Budaörsről visszafele jövet még egyszer bekanyarodtam Nagy Józsihoz, hogy egy pár apró szakmai tanácsát igénybe vegyem  a huzikába szerelendő antenna rúd installálásához.

Itthon megpróbáltam meghirdetni eladásra a régi digitális kamerát, hogy egy picit tehermentesítsem a házi költségvetést az új kamera árától. Elsőre nem sikerült a projekt, mert az adok-veszek portáloknak nagyon szigorú a feltétel rendszerük. Egyszerűen törölték a hirdetésemet, mert a netről letöltött fotókat használtam benne.

Délben felhoztam Emőke nyugger kajáját.

Kicsit korábban mentem ki Budaörsre, hogy abból is lássak valamit, hogy Áron mennyit fejlődött teniszben. Nem mondom, hogy mindent tökéletesen csinál, de volt néhány dicsérni való ütése. A hazafele vezető úton elmondtam az észrevételeimet a látottakról, de személy szerint csak Csanádot és Kamelt dicsértem meg.

Amikor hazajöttünk Emőke elvitte volna Áront fagyizni, de Möcivel mi is csatlakoztunk.

Este megnéztem az Uruguay-  Görög meccset 0:0.

Azután vesztemre megnéztem még egy filmet, amitől természetesen nem tudtam elszakadni és végül éjjel 3 óra lett, mire ágyba kerültem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése