2015. január 12., hétfő

Baj baj hátán

Hajnaltájt felébredtem. Először csak azt éreztem, hogy nagyon szomjas vagyok, de amikor kimentem a konyhába, az enyhén égett olaj szagától már rádöbbentem, hogy tegnap este elfelejtettem kikapcsolni a fritőzt. Ez olyan nagy hiba, ami több mint könnyelműség, mert akár lakástüzet is okozhatott volna.

Azonnal elzártam, kinyitottam a konyhaablakot és bevedeltem az összes kefirt a hűtőszekrényből.

Reggelire egy debrecenit és egy lágy tojást készítettem magamnak, utána pedig tejeskávé.

Reggel ismét meghallgatva a 2015 január 1-től bevezetett napelemekre kirótt termékdíjról szóló híreket, írtam egy rövid hozzászólást a www.zoldtech.hu oldalra.

Mélységesen fel vagyok háborodva azon, hogy az adók minden határon túli növelése közben elvész a kormány józan esze. Ellenkező irányban megyünk mint Európa.
Már azon is teljesen kiakadtam, amikor a Fideszes L. Simon László a paksi atomerőműről rendezett vitanapon kijelentette, hogy

"azért nem lehet nap- és szélerőművekre alapozni, mert áramra éjszaka is szükség van, valamint akkor is, amikor nem fúj a szél."

Most miközben újabb sarcot találtak ki, attól tartok, hogy ezzel csökkenni fog a lakosság napelemekre vetíthető beruházási kedve.

Béresné Annácska hívott és majdnem egy órát beszélgettünk telefonon.

Déután előkészítettem és rendeztem a holnapra várható NAV nyilatkozattételre felszólító levelében kért TinyDeal és PayPal dokumentumokat.

Közben hazaérkezett Áron. Gyomorfájásra és hasmenésre panaszkodott. Minden esetre lebeszéltem mindennemű kajáról. Hagyjuk a gyomrot egy kis koplalással megpihenni. Főztem neki egy kamilla teát (cukor és citrom nélkül) és hozzá pirítós kenyeret kínáltam. Ettől hamarosan jobban lett.

Amikor viszont az új napirend számonkérése következett, akkor kiborult a bili. Az üzenő füzetben több újabb "1"-est és házi feladat hiányt kellett aláírnom. Megint számítógép kábel elkobzása és nagy veszekedés lett a vége, sőt egy pofon is elcsattant. A hangoskodásból Emőkének is jutott. Áron tőle is kapott egy lelki fröccsöt.

Közben le kellett mennem a CBA-ba, mert nem volt friss tej az új kefir készítéséhez. Áronnak nem szóltam és az elmenetelem után nagyon megijedt.

Telefonon jelentkezett egy vevő a Vaterára feltett 5 literes vízmelegítőért, ami miatt holnap le kell mennem Dömsödre és ha nem akarom üzemanyagra költeni az eladási ár nagy részét, akkor busszal kell menni. Nem is nagyon bánom, mert elfelejtettem a notebookkal együtt felhozni annak a töltőjét.


Áron később megbánta a viselkedését, bocsánatot kért és azt javasolta, hogy a jövőben ne veszekedjünk. A kibékülés után újabb teát főztem és újabb pirítóssal. Nagy örömömre elkezdte olvasni a Tarle: Napoleon c. könyvét és már az elején tetszett neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése