2015. január 13., kedd

Busszal Dömsödre

Amikor Áron indult a suliba, még megkérdeztem, hogy a gyomra hogy van. Mondta, hogy a tegnapi éhezés jót tett neki és már nem görcsol a hasa.

Reggel szép komótosan megreggeliztem (a füstölt comb szeletre ráütöttem egy tojást, utána tejeskávé és elindultam. Csak arra kellett figyelnem, hogy a dömsödi kulcscsomót kivegyem az autóból és a "Scarlat Letter"-t ne feledjem itthon, mert 15-éig ki kell, hogy olvassam.

Csak pár percet vártam a 8-as buszra és a buszon máris elkezdtem olvasni. Az Etele téri átszállásnál felhívtam Berencsi doktornőt, hogy ma nem tudok menni hozzá kontrollra, mert le kell mennem Dömsödre. A találkozót áttettük holnapra. A 103-assal mentem tovább, mert az pont a népligeti buszvégállomásig visz.

A távolsági idulásáig sem jelentett problémát a harminc perc, mert a váróban egy mellett tudtam tovább olvasni. Egy szó, mint száz, mire Bp.-Dömsöd-Bp. kényelmesen utaztam, majdnem befejeztem a könyvet.

A bázison nem időztem sokat, bekaptam egy kupica unicumot és magamhoz vettem az ottfelejtett notebook töltőt, no meg a Stiebel Elektromos vízmelegítőt és indultam vissza a buszmegállóhoz.

Attól tartva, hogy éppen le fogom késni a pesti buszt egy rövid szakaszra lestoppoltam egy autót, mert ha lekésem, akkor egy órát kell várnom a következőt. 

Visszafele is nagyon kényelmesen utaztam. Közben telefnált Laci a holnapi Rudas fürdő miatt és a vevő is, akivel du. kettőre beszéltem meg a randevút a Gazdagréti téren.

Mindenki odaért időben és létrejött az üzlet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése