2015. január 17., szombat

Egyedül Dömsödön

Egyedül árván ébredtem. Dömsöd nem is olyan jó egyedül. Azzal kezdtem, hogy Mannát beengedtem és adtam neki kaját.

Utána magam is megreggeliztem

Kicsit megtisztítottam az eladó sorban lévő ISEA vízmelegítőt, lefényképeztem és feltettem az OLX-re, meg a Jófogás-ra.

Feltettem a zöldséges csirkelevest főni és amíg főtt teregettem a leáztatott bélyegeket. Teregetés közben a notebookon néztem "A hosszútávfutó magánya" c. filmet azzal a szándékkal, hogy másodszor már angol hanggal fogom nézni.

Közben elkészült a leves. Nagyon finom lett, de egyedül nem jó. Egyáltalán Áron nélkül nagyon rideg a ház. Nem is tudom, hogyan fogom viselni Áron felnőtté válását, ha az azzal fog együtt járni, hogy neki külön útjai lesznek én meg egyedül maradok.

A kicsit kihűlt levesből Mannának is kihalásztam májat, szívet, zúzát és a csirke fejét is összevágva tettem a tányérjába.


Délután átmentem a Gabikáékhoz. Segítettem Ferinek összeszerelni a YISK cipőtartót. Próbáltam rábeszélni a Duolingo-ra,  még úgy is, hogy ott csináltam meg egy francia leckét, de nem jártam azonnali sikerrel. Visszakértem az állványos köszörűt és eljöttem.


Nagyon korai lefekvés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése