2015. január 4., vasárnap

M0-áson kell-e fizetnünk?

Kilenc körül keltünk. Áronnal megint vita van azon, hogy nem tartja be reggel a sorrendet (mosdás, fogmosás, öltözködés, kiszellőztetés rend csinálás) és rögtön leül a géphez.

Reggelire készítettem bundás kenyeret és arra kentünk fel egy kis tatár beatsteak-et.

Mindent igyekeztem elrámolni és utána még az elektromos kazán dokumentumait is összeszedtem, hogy egy helyen legyenek.

Odakint szikrázó napsütés van és ha nem számítjuk, hogy a szél nagyon fúj, akkor szinte tavaszias a levegő.

Megírtam két levelet (Péternek és a riasztó szerviznek)

Kicsit blogoltam, majd elraktam a maradék lepréselt bélyegeket.

A maradék tatár beatsteak-et, már nem szeretném tovább tárolni nyersen, ezért belekevertem még egy tojást és egy kis tejben áztatott kenyeret, hogy megsüssem fasírtnak.

Hat darabot megettünk belőle, hármat pedig hazaviszünk.

Mielőtt hazaindulnánk, biztonságból még egyszer megnézem, hogy az M0-áson nekünk kell-e fizetni, de úgy látom, hogy nem.

Ötre mindent sikerült összepakolnunk és Mannával együtt betennünk az autóba. Be volt tervezve, hogy megállunk a "mosolygós bácsi"-nál, de azután Áron lebeszélt róla.

Egyenesen hazajöttünk. Beadtuk Mannát Emőkéhez. Manna beárult minket, hogy délután már nem engedtük ki, ezért Emőkének le kellett vinnie a kutyafuttatóra. Áron lezuhanyozott, hajat mosott és Ő is átment hozzá.

Én Bélától kaptam egy Malware irtó programot és elindítottam, hogy a notebook használható legyen.

Itthon jó meleg fogadott, mert Katika a távollétünk utsó napján feltekerte a radiátorokat, amiket mi két hete "0"-ra állítottunk.


Emőke átvette a TESCO tértivevényes levelét. Unicum, fürdés DVD, lefekvés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése