2015. január 20., kedd

Cukkini tekercs

Kényelmesen ébredtem, keltem.

Áron időben indult, de azért szólnom kellett, hogy ne felejtse itthon az ebéd befizetést.

Reggeli után összeszedtem a dolgaimat. Először is leszaladtam az autóhoz, hogy megvannak-e benne a DVD-k, amiket holnap vissza kell vinnem az OIK-ba. Ha már az autónál voltam, felhoztam a tartós tejből két dobozzal és a Kati néni rendelte tisztítószereket. Azt tervezem ugyanis, hogy a hétvégére meghívom őket takarítani.

Kádár úrral megbeszéltem holnap 3/4 2-re egy találkozót. Tamás hívott, hogy akkor az ő nevében is érdeklődjek a befektetései iránt.

Délelőtt hozták az Egri úr kütyüjét. Fel is hívtam Zacher Palit, hogy erről értesítse az Egri urat.

Dél körül Ili Skype-olt, hogy fel tudnék-e menni befúrni két lukat a konyhájába és be is tiplizném. Felcuccoltam és el is végeztem a melót. Utána még egy kupica barackpálinka mellett egy kicsit politizáltunk.

Nagyon tisztességesen elvégeztem a Duolingo mára rendelt szent evangéliumát.

Intéztem a tinydeal-lel a reklamációmat.

Közben hazaért Áron és nemsokára megjöttek a fiúk is a gyerek-németre. Ma nem voltam különösen megelégedve a haladásukkal. Úgy éreztem, hogy egy kicsit lazán veszik a figurát. Erről egyébként Lacinak is referáltam, amikor értük jött.

Áron bejelentette, hogy tartozom neki egy be nem váltott ígérettel. Azt ígértem neki, hogy készítek egy töltött cukkini tekercset. Közben Emőke átjött, hogy hiába ment le Mannáért a kutyafuttatóra Mannát nem találta.

Nosza, azonnal lementem a CBA-ba és megvettem a cukkinihoz hozzávaló alapanyagokat. (Cukkini, paradicsom, füstölt szalonna). Vöröshagyma volt itthon is, azonban Áronnak még egyszer le kellett mennie, mert a füstölt sajt mellé szükség volt még parmezánra és mozarella sajtra.

Lementem a cicánkért. Manna természetesen nekem az első szóra odajött.

Gyorsan elkészítettem a töltött cukkini tekercseket és a hűtőben talált buffallói csirkeszárnyakkal együtt betettem a sütőbe.

Mire kész lett áthívtuk Emőkét is és hárman jól bevacsoráztunk.


Utána megírtam a mai blogbejegyzést és 11 óra előtt én is lefeküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése