2015. január 16., péntek

R.I.P. Szécsi Éva

Áron reggel úgy ment a suliba, hogy három napig nem fogom látni, mert nem jön velem Dömsödre a szombati szülinapi buli miatt Ábelnél. Már most elkezdett hiányozni.

Először is bekapcsoltam a dömsödi fűtést és csak azután kezdtem el a reggeli szertartást.

1/2 11-ig levelezések, majd elindultam a Nóra nagyival megbeszélt találkozóra. Mind a ketten időben
érkeztünk. Megvettük a virágot és mentünk a Makovecz ravatalozó terembe. Sok ember, köztük illusztris emberek (Spiró György, Lipovetz Iván, Friderikusz Sándor stb.) jöttek el Szécsi Éva  búcsúztatójára.

Nem voltam lelkileg eléggé felvértezett a búcsúztató  beszédre és szinte majdnem végig bőgtem.

A szertartás után nagyival együtt mentünk a Márton Áron térre, ahol ő felszállt az 59-esre, míg én a 8-as buszra.

Közben hívott Emőke, hogy mi legyen a Mannával. Kértem, hogy Kati néni segítségével tegye be a lakásba.

A CBA-ban vettem egy csirke far-hát-at, csirke májat és zúzát, leveszöldséget és tejet, kenyeret.

Otthon azután elkezdtem a bepakolást.

Áronnak hagytam egy levelet, meg egy kis zsebpénzt. Délután indultam kettesben Mannával.

Első állomás a Kika volt, mert Mariann azt mondta, hogy ott tudom majd megvenni a "Répertoir 1 zongora" kottáját. Sajnos nem volt meg, de megrendelik és ha megjön, SMS-ben fognak értesíteni.

Onnan a TESCO-ba mentem. Visszaadtam az üvegeket, vettem sört, tisztítószereket, ásványvizet.

Már kezdett sötétedni, mire Dömsödre értünk. Manna rögtön birtokba vette a kertet és a  szomszéd kerteket is. A házban túl meleg volt. Rögtön levettem a termosztát beállítását 21 fokra és átkapcsoltam TIGÁZ-ról ELMŰ-re.

Egyedül vacsoráztam és kicsit Mannának is adtam a táljába.

Lefejtem a kefirt és bekészítettem egy új adagot.

Levágtam egy nagy adag bélyeget és beáztattam.

A film, amit megnéztem, egy nagyon régi film volt Gerald Philipe-pel: El Paóban nő a láz - Ramón Vázquez.


Manna este nem volt hajlandó hazajönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése