2015. január 24., szombat

Félévi bizonyítvány

Korai lefekvés után korai felkelés. Az emaileket olvasva látom, hogy tegnap nem történt semmi rendkívüli az iskolában, hacsak a félévi bizonyítvány nem az. Már annak a gyanúja is felmerült bennem, hogy Áron a bizonyítványa láttán lett beteg.

Az idő itt Dömsödön pocsék. Egyfolytában esik az eső (kész szerencse, hogy nem vittem el az autót a mosóba) és 4 fok van. Egyedül megyek a piacra, Áron gyógyuljon és pihenjen. Útközben vettem ki pénzt a falból és kikértem a tegnap féretetetett fél kárpát kenyeret. Vettem tojást, füstölt combot, egy kis tubus mézet, mert üveges nem volt és a csavarszaküzletbe is beugrottam.

Mannának rossz az emlékező tehetsége. Öt percenként kimegy és öt percenként bejön, azután elfelejti, hogy kint milyen szar idő volt és megint ki szeretne menni.

Az otthonról visszahozott alma felét elkészítettem kompótnak. (Alma, méz, fahéj, szegfűszeg)

Gyorsan összedobom a reggelit. Szerencsére Áron étvágya még mindig jó. Megetetek, megitatok vele egy fél graipfrutot. Van bundáskenyér és virsli is. Főztem egy nagy adag gyümölcsteát mézzel.

Gyanakvásomban megkérem Áront, hogy nézze már meg, nincs-e véletlenül a táskájában a bizonyítványa. Ott volt, de attól nem lettem boldog. Csak a számomra legborzasztóbbak:

Magyar Irodalom 3
Magyar Nyelvtan 3
Informatika     3
Matematika      4
Német nyelv     4

Áron nem is érti, hogy ez engem miért bánt annyira.

Felhívtam az Egri Gábor doktor urat, hogy megjött a kütyüje. Nem úgy beszélt, mint aki repdes az örömtől.

Kell szólnom Büti Áginak, mert itt is eluralkodott a piszok és a rendetlenség.

Feltettem a csirkelevest főni. Először csak a két nyak és a szárnyak főttek, később belekerültek a csirkelábak, máj, zuza és sok-sok zöldség.

Amíg a leves nagyon kis lángon főtt, addig véglegesre szereltem a huzika TV tartó  nagy csuklópántját.

Egy jó óra múlva tálaltam. Szerintem ez sokat használ majd Áron gyógyulásának.

Áron látta, hogy engem bánt, hogy Samóék meg sem köszönik a két napja kiküldött diótortát, ezért Norcinál kiprovokálta, hogy Samó email-ben megköszönje.

Vacsorára megmelegítettem a nyugger kelkáposztát és hozzá kirántottam két hatalmas csirkecombot.

Áront kértem, hogy időben feküdjön le, de ehelyett 1/2 11-ig Internetezett. Sőt még amikor 3/4 12-kor benéztem, a kütyün még mindig valamilyen program futott. Ekkor annyira begurultam, hogy elkoboztam a kütyüt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése