2015. január 21., szerda

Ha szerda, akkor OIK

A reggel simán ment, ha leszámítom azt, hogy Áron megint nem mosott fogat és hiába kértem, hogy írjon egy cédulát Samó diótortájára, ez elmaradt.

A jó hír viszont az, hogy írt NewYorkból a Claims Conference, hogy ha az általuk  mellékelt úrlapot kitöltve visszaküldöm, akkor nagy esélyem van, hogy - én, mint aki gyerekként a gettóban éltem át a holokausztot -, kapok egyszeri alkalommal 2500 €urót.

Reggel beküldtem egy komoly reggelit (kenyéren sült füstölt comb szeletkék és trappísta sajt, kefirrel és utána tejeskávé.)

A Samó diótortájára még tettem egy Happy birthday Samó feliratot és átvittem Katikához a 4000.- forinttal együtt, hogy ezért majd jön a Bristoli futár.

Lacinak írtam egy SMS-t, hogy én csak 10 óra után indulok, ne várjon a fürdő előterében, hanem menjen be.

A fürdő nagyon jó volt, örülök, hogy hagytam magam rábeszélni, hogy menjek be a 100 fokos gőzbe, utána a 16 fokos hideg vízbe, majd a 40 fokos meleg vízbe és végül megkönnyebbülve a langyosba.

Ezt többször megcsináltatta velem, mindig szidtam, de utána mindig jól éreztem magam. Közben persze jókat dumáltunk és szidtuk a regnáló kormányt, meg a halvány vérszegény ellenzéket.

Délben átsétáltunk az Erzsébet hídon és bevittem Lacit az OIK-ba.  Utoljára harminc évvel ezelőtt járt ide németül, angolul és franciául tanulni, amikor ez még Gorkij könyvtár néven egzisztált. Neki is nagyon tetszett a hely,de annyira, hogy ő is be fog ide iratkozni.

Laci elbúcsúzott, de nekem még volt dolgom a könyvtárban. Kikerestettem J. S. Bach B-dúr Menüettjének a kottáját, mert Áron most éppen ezt tanulja. Kivettem még két DVD-t és utána siettem a CitiBankba.

Késve érkeztem Kádár úrhoz, de azért fogadott. Az én portfólióm jól teljesített, de azért sikerült rábeszélnie egy HUF eladásra és USD vételre, ami ugyan nekem sokba kerül, de szerinte jól fog jövedelmezni.

Utána rohantam a brushupra, miközben már éhen akartam halni. Közben felhívtam a lányt, hogy súgjon, Emő megy-e brushupra. Percekkel később jött az SMS válasza, hogy a közös foglalkozásra nem megy, nehogy találkozzunk. Időben odaértem és szerencsére két embernek is volt közben születésnapja, aminek alapján ehettem egy-két süteményt.

A kiscsoport foglakozást áttették Larry-hez. Hasznosnak éreztem, de utána már siettem haza.

Kérdeztem Kati nénit, hogy jött-e a futár a Samó diótortájáért, de addig nem.

Otthon feltettem egy adag köröm pörköltöt főni. Áront felküldtem Ilihez, mert itthon csak egy fej vöröshagyma volt. Áron közben kitalálta, hogy ő inkább vacsorázna Emőkével, mert nála rizi-bizi a vacsora sült hússal.

Este 10-re megfőtt a körömpörkölt és pirítóssal, kovászos uborkával nagyon finom volt. Közben azért lecsúszott néhány unicum, utána pedig egy üveg Kozel sör, ami miatt már egy kicsit elkezdtem aggódni.

Vacsi után írtam egy e-mailt Rita néninek az általam javasolt "e-házi" csoportos email rendszerről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése