2015. január 7., szerda

Napirend

A tegnapi késői lefekvés megbosszulta magát, nem is voltam ébren, amikor Áron elhagyta a terepet.

Reggelire egy szál debreceni és egy tojás főtt közös lábosban.

Délelőtt lefejtem a kefirt. Gyorsan befejeztem a filmet, mert ma vissza kellett vinnem mind a három DVD-t.

Úgy indultam el délben az OIK-ba, hogy még egy kávét sem ittam. Nagyon tél van. A 8-as busz szinte háztól-házig visz. Az OKI-ban simán ment a régi DVD-k visszaadása és kikölcsönöztem három újat is. Kivettem még egy francia nyelvű egyszerűsített nyelvezetű kis könyvet (Jules Verne: Cinq semaines en ballon) is mp3-mal, de az lehet, hogy még meg fogja haladja a képességeimet. Majd meglátom, senki nem fogja a fejemet venni, ha nem értek belőle egy szót sem.

Hazaérve vettem a CBA-ban két nagy csirkecombotegy kis trappistát meg egy sört. A combbal azt tervezem, hogy sütőzacskóban megsütöm ezzel, azzal, amazzal, az egyiket magamnak ebédre, a másikat pedig Áronnak vacsorára, mert ez a zacskós módszer a múltkor is nagyon tetszett neki, a tartalma pedig ízlett.

Amikor megjöttem, István a hátsó kijárati ajtó zárjával szenvedett. Mondtam, hogy hagyja, beteszem a kaját a sütőbe és lejövök, megcsinálom.

A csirkecombokat befűszereztem, fokhagymával jól megspékeltem, krumplival és újhagymával betettem a sütőzacsiba és durr bevágtam az előmelegített sütőbe.

Lementem megjavítani a kijárati ajtó zárját, úgy, hogy a kulcscímeket csak két komponensű araldit műgyantával tudtam felerősíteni, mert a csavarfészkek már ki voltak kopva.

A kész sült csirkecombok felét betermeltem, a másik felét eltettem Áronnak.

Délután kipróbáltam a rég nem látogatott chess.com oldalt és csodák csodájára nyertem egy partit.

Amikor Áron megjött, nagyon örült a zacskóban sült csirkecomboknak. A nővérét is meghívtuk vacsorázni, de ő inkább dogi-bag-ben kérte a részét. Kapott csirkecombot krumplival, kefirt és újhagymát.

Áronnal egyetértésben összeállítottunk egy napirendet, amit a normál hétköznapokban kellene követnie, amikor az iskolából hazatér.

Kézmosás
Pihenés
Lecke
Üzenő füzet és leckefüzet bemutatása
Lecke bemutatása
Táska bepakolása a másnapi órarend szerint
1/2 óra gyakorlás a zongorán
Fekvőtámasz és felülés, Excel táblába regisztrálás és elküldés Apának
Internet max. 1/2 óra
Vacsora
Fürdés, fogmosás
Lefekvés legkésőbb 20:00-kor
Olvasás
Villanyoltás 20:30-kor

Megbeszéltük, hogy holnap reggel egy órával később kell indulnia a suliba, mert Bori néni (a fizika tanár) beteg.

Manna Áron kérésére nálunk alszik.