2015. május 28., csütörtök

76 év, hogy elszaladt

Áron reggel odabújt. Elmondta, hogy miképp tervezi a holnapi napot, hogy csak este induljunk Dömsödre, mert szeretne az osztálytársaival tartani a Csillebérci lézer harc játékokon.

A facebookon és a gmail-en, no meg az SMS üzenetek között nem győztem olvasgatni és megköszönni a szülinapi gratulációkat.

Amikor csengetésre kinyitottam az ajtót, a kilincsen lógott egy jókívánság kártya és egy csípős zöldpaprika Möci aláírásával.

A kártyát eltettem a süllyesztőbe, a hegyes paprikát pedig felhasználtam a reggelihez. Jól jött.

Késő délután lementem a kis kínaiba és take away  vettem mindenféle finomságot (csípős savanyú levest, szecsuáni csirkét sült tésztával, amerikai csirkét zöldség ágyon és sok amerikai szezámmagos mézes csirkét), hogy mire megjönnek a gyerekek (Áron és Emőke), tudjunk együtt vacsorázni.

Először Áron jött meg. Ő átadta a születésnapi meglepetését, ami nem volt más, minthogy zongorán eljátszotta a Happy Birthday to you-t. Ettől azután nagyon meghatódtam.

Áron rohant a zongoraórájára és csak 5 óra körül ért haza.

Később megjött Emőke is. Sok mindent hozott az ünnepi vacsorához (egy palack különleges fehér bort, földi epret és egy nagy doboz fagylaltot. Így azután együtt vacsoráztunk és ünnepeltünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése