2015. május 24., vasárnap

Marika kütyüje és a Viber

Bőséges reggelivel kezdtük a napot. Volt benne sült Fradi kolbász és sült véres hurka is. Áron inkább a fradi kolbászt preferálta, hordós káposztával,míg én a véres hurkából is szívesen ettem. 

Bár még borongós volt az idő, de már ígéretes, hogy ki fog sütni a nap.

Egy erősebbnek kinéző paradicsom palántát elültettem.

11 után úgy elálmosodtam, hogy egy kicsit le kellett pihennem. Talán aludtam is egy-két órát. Így azután elfelejtettem elmenni a félretett kenyérért.

Átvittem Ferinek a motoros kapát. Kérdezte, hogy megvan-e még az a gyerek kajaklapát, amit akkor adott, amikor Áron még kicsi volt, mert most Zitának szeretné felújítva átadni, mert rajong a kajakozásért.

Visszajövet a  Forma1-et is csak a második felétől néztem.

Délután jött M. Marika a kütyüjével, hogy nézzem meg mert a Viber nem akar működni rajta. 

Marika megint hozott egy doboz a tyúkok alól frissen kiszedett tojást és egy dobozban rebarbarából készült süteményt.

A zöldbabra vonatkozólag pedig azt tanácsolta, hogy áztassam be vízbe és csak holnap ültessem el.

A Viberrel sokat próbálkoztam. Először az volt a gyanúm, hogy az aktiválást hibázták el a gyerekek.

Bélával is konzultáltam a problémáról. Neki az volt a javaslata, hogy  egy uninstall után installáljam újra a Viber-t.

Ebéd a kúp alatt. Még mindig a tejfölös csirkepörkölt farfalle tésztával és kovászos uborkával. Utána a rebarbarás sütemény, aminek váratlan sikere volt.


A kései  ebéd után  átvittem Ferinek a gyerek kajak lapátot, Gabikának pedig egy pendrive-on az összes Duolingo „Tippek tanácsok” nyelvtani kiegészítőket Word dokumentum formátumban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése