2015. május 19., kedd

Áron lába szépen gyógyúl

Hatkor már fent voltam. Áron mellém bújt. A sok harc közöttünk, az sem veszi el a kedvét attól, hogy néha hozzám bújjon.

Elvégeztem a mai Duolingo alapanyagot és csak utána készítettem reggelit. Főtt debreceni, lágy tojás, újhagyma, retek, kefir.

Lakóautó ügyben kezd világosodni az elmém és ha a számítások is azt igazolják, hogy nem a vásárlás az üdvözítő út, hanem a bérlés akkor az álom helyett egy új változat lesz a valóság. Lakóautót bérelni is lehet és az is elképzelhető, hogy úgy olcsóbb. Nem kell mindent megvenni, birtokolni. Még dicsekvésre is alkalmasabb az ésszerű döntés, mint az ésszerűtlen tulajdonlás.

Kilenc óra előtt elindultunk a Fiumei útra. Útközben csak 10 litert tankoltam, mert itt a MOL-nál nagyon drága az üzemanyag. Ez elég lesz nekünk péntekig és majd Dömsödre menet az ENVI kútnál tankoljuk tele az autót.

Bejelentkeztünk a betegfelvételen, de olyan tömeg volt a Gyermek sebészeten, hogy több mint egy órát kellett várakoznunk.

Nóra nagyi hívott és mondtam neki, hogy amikor a felülvizsgálattal végzünk, visszahívom.

A doktornő meg volt elégedve Áron sebének gyógyulásával. Holnaptól mehet iskolába, de azért lehetőleg kímélje és víz továbbra sem érheti. Jövő kedden pedig ismét felülvizsgálat.

Visszahívtuk a nagyit, délután jön hozzánk beteglátogatóba.

Hazajövet megosztottuk a feladatokat. Pont a Gyógyszertár és a kis kínai között álltam meg. Én mentem a doktornő által felírt antibiotikumért, Áron pedig vett a kínaiban ebédet.
Áron nagyon finom kajákat vett, amit azután ott hon be is lapátoltunk.

Pontban kettőkor  megérkeztek a fiúk a gyerek-németre. Az egy óra jól és hamar eltelt velük.

Áron átment Emőkéhez és (állítólag nagyon szépen) felmondta a magyar leckét), majd ½ 6 táján felhívta a Nagyit, hogy mikorra tervezi a délutánra ígért látogatást. Nagyi mondta, hogy nem tud jönni, mert becsípődött a dereka.

Emőke lányom, bár egy éve még Fideszes volt, de azért azon fel van háborodva, hogy az egyetemét, ahova jár (Kertészeti és Szőlészeti) a kormány tervezi feldarabolni, szétszórni az országban (Budapest, Gödöllő, Hódmezővásárhely) csak azért, hogy a Villányi úti területet a gyönyörű arborétummal eladhassák, és az ebből befolyt összeget, még mielőtt Orbán Viktor felköltözne a Királyi Palotába a Vár rekonstrukciójára fordíthassák.


Este még lementem a CBA-ba és tettem egy kisebb bevásárlást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése