2015. május 17., vasárnap

Eladtuk a 24-es bringát

Reggel egy kicsit odabújok a sérült beteghez.

A reggeli más, mint a megszokott (lágy tojás, joghurtos vajas kenyér, rajta tarja és sajt), de finom.

Nóra nagyi telefonált, de arra nem számított, hogy Áron majd a szemére hányja, hogy miért nem jött velünk ezen a hét végén Dömsödre. Áron azt sem fogadta el, hogy nem érezte jól magát, mert akkor annál inkább itt kellene lennie.

Nagyon szerettem volna ha Áron végre előveszi a tanulni valókat a tegnap megkapott házi feladatok alapján.

Az idő zseniális, a legnagyobb smaragdfa már magasabb, mint én vagyok.

Tovább végeztem a gazolást és mai nap is telepítettem  két fejlettebb paradicsom palántát.

Az ebéd ma elmaradt. Minden kaja kész volt, de egyszerűen nem voltunk elég éhesek.

Korán ( ½ 3-kor) kellett  elindulnunk ahhoz, hogy sikeresen lebonyolítsuk a 24-es bringa eladását és Áron még időben elérjen az angolra.

Szinte időben érkeztünk mind a két helyszínre. Amikor hét óra után megjelentem Áronért, egyetértőleg örültem annak, hogy ma nem angol óra volt, hanem közösen vették át a leckéket. Ugyanis ez most sokkal fontosabb, mint az angol.

Bálintnak odaadtam az Áron Vándor tábor 20.000.- forintos előlegét, itthon pedig email-en tájékoztattam K. Erzsikét a neki szükséges adatokról.
Amikor hazajöttünk, Áron szívesen foglalkozott volna Manna kullancs eltávolításával, de én leparancsoltam erről, majd azt Emőkével együtt végezzék el, most foglalkozzon a leckéjével.

Vacsorára gyorsan bepaníroztam a két hekket és kirántva tálaltam a csirkeleves után francia salátával.

Gyorsan bepótoltam a duolingo lemaradásom egy részét.


Kicsit későn feküdtünk le, de holnap reggel egyikünknek sincs korai programja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése