2015. május 27., szerda

előeste

A tegnapi késői lefekvés megbosszulta magát. Nagyon nehezen ébredtem  keltem és csak attól lettem teljesen éber, hogy Áron, betegség utáni első indulása későre húzódott.

Szerény reggeli után megpróbáltam emelő fázisba vinni a Duolingo görbéjét.

Áron kettő körül ért haza. Kértem, hogy kezdjük azzal a délutánt, hogy mutassa meg a leckefüzetét. Ebből azután kisebb balhé kerekedett, mert azt egy ideje nem találja.

Áron keresett egy üres füzetet és összeszedte legalább az utóbbi két hét információit és bejegyezte az új füzetbe.

Később, amikor már mind a ketten megnyugodtunk, összekötöttem a TV-t és a notebookot egy HDMI kábellel és nagyon élveztük az eredményt. Egy  kicsit jobb lenne, ha a kábel nem 2-3 méteres lenne, hanem a duplája, de így is egy élmény volt felfedezni az eredményt. Élvezhetőbb a kép és a hang is.


Felmentem B. Palihoz, főleg azért hogy beszámoljak neki a lakógyűlésen elhangzott fontosabb dolgokról. Közben persze egy kicsit iszogattunk a holnapi születésnapomra, mert nagyon szeret dicsekedni az alkohol tartalmú repertoárjával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése