2015. május 23., szombat

A huzika fotózása

Nyolc körül ébredtem. Áront nem akartam bevonni a piacozásba. Inkább pihenjen és gyógyuljon a lába.

Áron azt kérte, hogy hozzak angol szalonnát is. Vettem még tojást, hónapos retket, újhagymát. 

A szemerkélő eső miatt a piacon sem volt nagy tömeg
.
Reggelire mindent készítettem, amiket Áron szeret, kivéve a kefirt, mert most van a 10 napos szünet.

Bár a nap nem sütött a lakókocsi fotózásához, de azért nem halogattam, elkészítettem a kért fotókat.

Feltettem az ebédünket és a Mannának az aprólékot főni.

Nekiláttam a bélyegek kiteregetéséhez és később a lepréseléséhez.
Áron sokat lógott a neten, legózott, de azért egy kicsit tanult is és amikor végre délután kisütött a nap, akkor mindezt a terasz lépcsőjére kitelepített széken tette.

Az ebédünket már a kúp alatt költöttük el. Paradicsom leves, tejfölös csirkepörkölt tésztával és kovászos uborka.
Áronnal megállapodtunk, hogy az ugráló gumiasztalt, mivel ő már kinőtte, odaajándékozzuk Bálintnak.

Már esteledett, amikor átmentem Gabikáékhoz. Egy kicsit mérgelődtünk néhány  belpolitikai visszásságon, de azután rájöttünk, hogy  a mérgelődés csak nekünk árt.


Gabika kérte, hogy a motoros kapát adjam vissza, mert Ferike fel szeretne vele ásni egy részt a hátsó kertjükben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése