2015. május 6., szerda

Brushup

Áron lába határozottan gyógyul. Még nem szabad neki nagyon terhelni, ezért azután azt javaslom, hogy maradjon az ágyban.

A fejedelmi reggelihez kérte, hogy kijöhessen a konyhába, majd utána ismét visszament az ágyikójába.

10-kor átment Emőkéhez. Azt mondta, hogy a tanuláshoz ott jobb a milliő. Vittem át Emőkének is néhány melegszendvicset, de Áron abból is lenyúlt egyet.

Nagyon időben tudtam elindulni a brushupra, így még arra is maradt időm, hogy átnézzem a házi feladatomat.

A kiscsoportos foglalkozás, mint mindig, nagyon jó volt Larry-vel, de sajnos egy hét múlva lesz a nyári szünet előtti utolsó foglalkozás.

Utána visszavittem az OIK-ba a holnap lejáró DVD-t, de holnap is be kell mennem, mert egyet még otthon felejtettem.

Hazafele vettem a CBA-ban vacsorának való csirkecombokat. Azonnal elkezdtem készíteni és egy óra múlva már hárman ültünk a vacsora asztalnál. Tejfölös csirkepaprikás tésztával és kovászos uborkával.

Mindenkinek nagyon ízlett, pedig a tészta egy kicsit sósabb lett a kelleténél.

Felhívtuk Nóra nagyit, hogy ne felejtsen el pénteken ¼ 3-ra átjönni, mert indulunk Dömsödre.


A dán pasival elkezdtem levelezni az eladó lakóautójával kapcsolatban, de nem nagyon tárgyaló kedvű és ez megint gyanús. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése