2015. május 31., vasárnap

A nyár folytatódik

Reggel  még az ágyban elvégeztem egy Duolingó-t. Először még egy kicsit borongós volt az idő, de azután hamar kiderült.

Reggel nem ébresztettem Áront először csak akkor, amikor már fel volt tálalva a kúp alatt az egyik kedvence a tatár beafsteak, rajta a tojás sárgájával és körben a tetszés szerint belekeverhető adalékokkal (só, piros paprika, őrölt fekete bors, vaj, ketchup, mustár, erős Pista, apróra vágott hagyma, kipréselt fokhagyma. stb.) 

Hozzá természetesen frissen lefejt kefir.
Áron ujjongott és nem győzött puszilgatni. Amíg a hozzávaló pirítósok készültek, addig gondosan kevergette bele a fűszereket. Egyedül az Erős Pistát rakta át az én tányéromba.

Délelőtt nekiálltam folytatva a füvet nyírni. A felével sem végeztem, máris dél  lett.

A reggelivel annyira elteltünk, hogy ebédről szó sem lehetett. Ebéd helyett nekiálltam a lepréselt bélyegeket szortírozni és bündlizni.

Délután megjött M. Marika a kütyüjéért. Hozott egy dobozban 2 szelet földiepres tortát. Soha nem tud üres kézzel jönni. Kipróbálta  a kütyüjét. Először egymást hívtuk Viber-en, azután ő  hívta a Melinda lányát és meggyőződött róla, hogy minden tökéletesen működik. Nagyon hálás volt, de mondtam neki, hogy ne nekem, hanem E. Bélának hálálkodjon a közreműködéséért.

Alig, hogy elment, jött három csaj, akiket félig-meddig ismertem. Ők LED izzókért jöttek. Megkapták, majd fizetnek. 

Közben megint csengettek. Nagy a forgalom. Áron nyitott kaput. Béni volt, csak hozott egy nagy zacskó frissen szedett cseresznyét. Itt Dömsödön olyan sűrű az élet.

Áronnal kiszámoltuk, hogy kb. ½ 4-kor kell indulnunk, ha Áron szeretne időben odaérni az angolra. Ha még azt is meg szeretnénk nézni, hogy Feri bácsi mit varázsolt a hétvégén, akkor ¼ 4, amikor zárnunk kell a kaput.

Nagy összmunkával időben tudtunk indulni.

Még egy pár perce beugrottunk Ferihez, megnézni, hogy mit alkotott. Az új szivattyúja olyan nyomásérzékelő automatikával van szerelve, hogy csak akkor kapcsol be, amikor a spriccni meg van nyitva. Nagyon szuper.

Útban hazafelé hívtuk a nagyit, de ő valószínűleg nem hallotta meg a telefon csengését.

½ 5-re értünk haza, így Áron kényelmesen fel tudott menni az angol cuccaiért és már indult is.

Amikor Emőke átjött Manna nagyon dorombolva üdvözölte. 

Szerettem volna, ha a rengeteg kajából  átvisz magának ezt-azt, de ő csak egy combot kért a grill csirkéből és hozzá kenyeret, paradicsomot. Később még átvittem neki egy szeletet a földi epres tortából.


Este beszéltem B. Balázzsal, Dani fiának szörnyű motoros balesete volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése