2015. május 4., hétfő

Otthon berendezett kórház

Korán ébredtem és az első dolgom az volt, hogy Áront megnézzem, hogy van. Hát ő hál’ Istennek már felülve, ölében a notebook és közölte, hogy már nem is fáj a lába.

Nem baj azért te csak pihenjél és kíméld a lábad – mondtam -, mindjárt hozom a reggelit, no meg a gyógyszert, mert hogy a doktornő Augmentin nevű antibiotikumot írt fel napi 3 x 1-et.

Reggelire kacsazsíros pirítós kenyeret rásült sajttal, kakaót és lágy tojást szolgáltam fel.

A notebookot nagyon nehéz volt tőle elkönyörögni.

Három kisebb csomagocska is érkezett Kínából érdekes apróságokkal.

Próbáltam bepótolni az elmaradt blog bejegyzéseimet és folytattam a duolingo-t.

Összeszedtem a lakásban még található szennyeseket és elindítottam a nagymosást.

Ebédre bögrékből ittuk meg a se hús, se zöldségekkel töltött erőlevest pirítós kenyerekkel.

Nagyi telefonon érdeklődött Áron hogyléte felől és beígért egy beteglátogatást.

Kora délután Manna megjött a napi csavargásából és az ajtó előtt nyávogott.

Kiteregettem a ruhákat és visszavittem a Nagyszeben téri könyvtárba a holnap lejáró könyveket, hogy holnapra ne torlódjanak a programjaim.

Visszafele beugrottam a CBA-ba. Vettem friss tejet a  kefir készítéshez, tarját, sajtot, debrecenit, újhagymát, retket, fonott kenyeret a holnapi reggelihez és innivalókat.


Este már Áronnak is a konyhában tálaltam fel a vacsorát. A körömpörkölt maradékát ettük kovi ubival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése