2015. június 17., szerda

Garanciális a hűtőgép

Mind a hárman korán ébredtünk. Én beengedtem a Mannát, aki rögtön rátalált a neki kikészített csirkemell darabokra, de utána közölte, hogy megint ki szeretne menni, mert drótja van.

Kicsit befeküdtem Áron mellé és azon nyomban el is aludtam.

Reggel kimentem a piacra és vettem tejet, meg tojást Juliska nénitől és egy nagy fehér retket.

A barkácsboltba is beugrottam egy doboz mahagóni LAZURÁN favédő anyagért, hátha lesz időm nekikezdeni az ablakkereteket és a zsalugátereket lekezelni, vagy legalább is elkezdeni.

A GombaSoft-nál megbeszéltem Nyári Imrével, hogy milyen gépet szeretnénk venni a Nóra nagyinak. Ki is választottunk egyet és abban maradtunk, hogy majd vasárnap átveszem.

Délelőtt bementem a „Szépséghibás” áruk üzletébe és elmondtam, hogy az augusztusban náluk vásárolt hűtőszekrénnyel mi a probléma.
Azt mondták, hogy mivel az egy évig garanciális, kimegy érte egy autó és elviszik  javítani, a javítás idejére pedig adnak egy csere hűtőgépet. Nem akartam megzavarni a felkínált folyamatot, ezért azt nem is mondtam, hogy melyik augusztusban vettem a hűtőt, mert azzal csak komplikáltam volna a procedúrát.

Hazafele még bementem a kerékpár szaküzletbe és vettem két, a küllőre pattintható macskaszemet.

Hazaérve Áron elkezdte készíteni a reggelit. Mindenféle volt, mi szem szájnak ingere, de a Juliska nénitől vásárolt kisméretű tojásokra és az ízére Áron is és Emőke is panaszkodtak.

Emőkét felmentettük mindenféle munka alól, hogy nyugodtan tudjon készülni  a pénteki Marketing vizsgájára. Tanult, tanult, de amint egy kicsit kisütött a nap kimentek Áronnal a stégre és ott próbálta folytatni a tanulást.

Kis tanulás után egy kis lógás, elmentek egy rövidebb bringa túrára.

Átmentem Gabikához, hogy telepítsem neki is a CapsLock programot. Az állományok átjátszása nem ment a neten keresztül, Pen drive pedig nem volt nálam, ezért azután átsétáltunk a notebookjával hozzánk.

Áron rögtön kávéval kínálta Gabikát, nekem pedig Emőke még baracklekváros kenyeret is készített hozzá.

Ebédre, ami már szinte vacsorának is beillett, lecsót készítettem, amit hármasban a kúp alatt fogyasztottunk.