2015. június 9., kedd

Már nagyon unják ezt a tanévet

Áron szinte hangtalanul hagyta el a terepet. Mire feltápászkodtam, már nm volt sehol.

Reggelire csak egy főtt debreceni, hónapos retek és tejeskávé.

Már kora reggel elviselhetetlen hőség van. Rajtam csak egy alsó és a reluxák le vannak engedve.
Szinte az egész délelőttöt a notebook előtt töltöttem. Az ilyenért, ha ezt Áron teszi, neheztelni szoktam.

Volt abban minden. Duolingo, chat Tibcsivel, aki megígérte, hogy július 3-án meglátogat minket Dömsödön.

Megnyertem egy online sakkpartit, megnéztem a szennyes magyar belpolitikát és megreklamáltam a korábban leelőlegezett smaragdfa csemetéket.

Áron már kettő előtt hazaért a suliból és ő is szenvedett a hőségtől. Ráadásul ő még csak az elkövetkező hétvégétől állhat a sebe miatt a zuhany alá.

Közben telefonált Sz. Éva egykori titkárnőm, amikor még a Volánpack Nemzetközi Szállítmányozási Osztály vezetője voltam. Mondta, hogy itt az ideje, hogy 30 év távlatából többet tudjunk egymásról.

Megmelegítettem a hűtőben talált kajákat, hogy még a gyerek-német előtt együtt ebédeljünk Áronnal.  A nyugger karalábé leves már ehetetlen volt, ezért az első kanál után kiöntöttük.

A sült húst a főtt krumplival, csak egy kicsit fel kellett javítani és máris kész volt az ebéd.

Mire megjött Olivér, már a kávén is túl voltam. Bálint nem jött, mert reggel belázasodott.

Végre leszakadt az ég alja. A hőmérséklet egy picit csökkent, de most meg a páratartalom lett kibírhatatlan magas.

A német óra nagyon vontatottan ment. Már nagyon unják ezt a tanévet, ezért ünnepélyesen bejelentettem, hogy a korábbi évek gyakorlatához hasonlóan a következő német foglalkozás nálunk is az évzáró lesz. Elmegyünk egy pizzázóba, ahol mindenki az én vendégem, egy feltétellel,  hogy ott senki  nem szólalhat meg magyarul, csak németül. Ettől azután egy kicsit felébredtek.

A klíma javult a vihartól és én lementem a CBA- ba, hogy össze tudjunk állítani egy finom hideg vacsorát. Vettem tarját, főtt füstölt császár szalonnát, kenyeret és sört, mert behűtött kefir volt a hűtőben.

Áron saját magát meghazudtoló módon, késztetés nélkül , magától ment fürdeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése