2015. június 18., csütörtök

Töltött paprika

Felébredtem hajnalban. Gondoltam beengedem a Mannát. A hívó szóra nem jött, mert Áron ebben megelőzött és nem csak beengedte, de a bélyegező szobába is bevitte, ahol Emőke aludt.

½ 9-re jöttek a hűtőszekrényért . Elvitték javítani.

Emőkével megbeszéltem, hogy hova ültessük az új smaragdfát. Semmi perc alatt kiástam a gödrét és beültettem a legkisebbet, ami most kb. 10 cm-es.

Délelőtt átjött Béni, hogy ha kérjük, akkor tud adni spenótot és kaprot. Azon nyomban átmentünk Emőkével és áthoztunk belőle egy kisebb bálával.

A spenót leveleket Áronnal ketten kezdtük el, de azután ő megunta és egyedül folytattam. Rengeteg lett.

A kaprot egyedül csipkedtem le a szárról. Megkértem Emőkét, hogy a már lecsipkedettből vigyen majd haza is.

Töltött paprika készítését teljesen magamra vállaltam és csak egy-két instrukciót kértem Emőkétől.

A töltött paprika nagyon finomra sikeredett. Mind a hárman bezabáltunk belőle.

Kivittük Emőkét a buszmegállóba és fel is tettük a 13.55-ös buszra.

Visszafele jövet vettünk egy üveg unikumot és bár javasoltam Áronnak, hogy ugorjon be a Vegyesboltba kenyérért, mert otthon már fogytán van, de nem hallgatott rám.

Csak egyedül mentem ki a Dunára. Majdnem egy órát úsztam. Utána jól esett a stégen napozni.

Ebédre Áron a csurgatott tojáslevest kérte, én pedig a lecsó maradékát melegítettem magamnak.

Délután folytattam a kapor lecsipkedését. Közben felhívtam Gabikát, hogy küldje át Feri bácsit, mert egyedül nem győzzük a rengeteg spenótot és kaprot és biztosan nekik is jól jönne belőle egy kevés.
Feri átjött. Bekaptunk egy kupica unikumot és már vitte is a spenótot és a kaporból is egy jó adagot.

Amikor már majdnem sötétedni kezdett, nagy locsolással búcsúztunk a növényzettől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése