2015. június 16., kedd

VAKÁCIÓ

Áron ma már nem ment iskolába, ezért csak bevitte magához a notebookot és azon valamit  csendben játszott.

Vigyáznom kellett, nehogy  elaludjak, mert 9-re illene megjelennem Berenics doktornőnél.

Mielőtt elindultam, kivettem a mélyhűtőből a pizza tésztát és Áront is kértem, hogy hívja fel a nagyit, valamelyikünknek csak fog sikerülni és ha sikerül vele beszélnie, akkor hívja át a gyerek-német pizzás évzáróra.

Az Érsebészeten a várakozás közben írtam a Norciénak, hogy finomítsuk a nyári programokat. Azt ígérte, hogy megbeszéli Ádámmal, de ott még tart a suli.

Onnan eljöve hívtam Nóra nagyit, azzal a céllal, hogy ha van kedve velünk tölteni néhány napot Dömsödön, akkor mi délután indulunk, mert Áron csak egy hét múlva megy a Vándor Táborba.

Nagyi valószínűleg nem hallotta meg a telefon csörgését.

Itthon kicsavartam Áron kezéből a notebookot és kimentünk a konyhába valamit tízóraizni.

Délután négyre vártuk a fiúkat a gyerek-német pizzás évzáróra.

Áront megkérdeztem, hogy mik legyenek a pizzán. Ő ragaszkodott a gombához és az ananászhoz, de az ő pizzarészén semmi esetre se legyen rajta lila hagyma és olíva bogyó.

Ezért még le kellett mennem a CBA-ba  pizza felvágottért  és paradicsomért.

Háromkor már elkezdtem gyúrni a pizzát.

Közben beállított Emőke, hogy ma szeretne velünk jönni Dömsödre, ha ott nagy nyugalomban tud felkészülni a pénteki vizsgájára. Ennek Áronnal mind a ketten nagyon megörültünk és meg is beszéltük, hogy miután az évzáró ünnepség ¾ 5-kor véget ér, 5-kor indulhatunk.

A fiúk pontosan négyre megérkeztek és a pizza mindenkinek ízlett. Emőke nem jött át, ezért az ő részét Áron szervírozta.

Nagy nehezen lecipekedtünk és indultunk.  A két nagy cserépben nevelt paradicsom fát sikerült betennünk a csomagtartóba. Útközben vettünk paprikát a töltött paprikához és paradicsomot a reggelikhez.

A Szigethalmi hentesnél vettünk grill csirkét, virslit és több mint fél kiló darált pulykahúst.

A Bureknél csak Emőke és Áron szálltak ki kenyérért.

Amint megérkeztünk konstatáltam, hogy a hűtőszekrény felső tere egyáltalán nem hűt. További cuccokat kellett a huzika hűtőjébe kimenekíteni.

Nekiláttunk a két nagy paradicsom fa kiültetésének. Ehhez megkértem Áront, hogy kellő felszereléssel (nylon zacskó, szemetes lapát) importáljon az utcából néhány frissnek látszó lócitromot.

Elültettük a két nagy  paradicsomfát.

Mint aki jól végezte dolgát, kimentünk a Dunaparti stégre. Ott találkoztunk Gáborral és Klárival. Behívtuk őket, hogy megmutassuk hogyan halt el a szőlő tő, amit tőlük kaptunk.


Este  csak nagyon nagy veszekedés árán tudtam elérni, hogy Áron menjen el fürdeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése