2015. június 20., szombat

Spenót a projekt

Áron jött ugyan velem  a piacra, de miután nem találta  a farmer nadrágját a klott gatyás formációban nem volt hajlandó kiszállni az autóból.

Csak sütni való szalonnát, meg angol szalonnát és újhagymát vettünk a piacon. Való igaz, hogy csak ott derült ki, hogy egy fillér készpénz sincs nálunk, de szerencsére ott találkoztunk Gáborral és Klárival, akik kisegítettek minket 5000 forinttal.

Amikor mindent sikerült bevásárolnunk, csak akkor mentünk az ATM-hez.

Haza jövet elkészítettük a reggelinket és azt már a kúp alatt fogyasztottuk.

Áron átvitte Klárinak az 5000.- forintot és azzal köszönte meg, hogy megmentettek minket az éhhaláltól.

Amíg vártam, hogy hozzák már a hűtőszekrényünket, kigazoltam és lecsipegettem a zöldborsó érettebb darabjait.

Fel is tettem az ebédet főni (frissen szedett zöldborsó és csirke aprólék, valamint körömpörkölt, krumplival.

Áron közben átkarikázott Leventéhez, majd amikor visszajött mesélte, hogy megint milyen jót fociztak.

A nyáriasra készült ebéd nagyon finomra sikeredett.

A rengeteg spenót levéllel nem tudtam mit kezdeni. Minden esetre jól megmostam. Két dobozkával így tettem el a mélyhűtőbe, a többit pedig feltettem enyhén sós vízben főni. Amikor megfőtt, akkor hozzáadtam a sok hagymával, foghagymával készült tejes rántást és a kész spenótból is eltettem egy dobozkával.

Ebéd után kimentem a Dunára és egy jó fél órát úszkáltam.


Délután telefonált Nóra nagyi és érdeklődött, hogy Áron mikor és honnan indul a Vándor Tábor-ba. Részletesen elmondtam neki, hogy június 23-án azaz kedden reggel 8 órakor van a Déli pályaudvaron a gyülekező és ½ 9-kor indul a vonat. Melyik vonat? -kérdezte. Mondtam, hogy az Őrség felé. 

Legutóbb az egész nyári programunkat együtt részletesen felírtuk a Nóra nagyi naptárjába. Mondta, hogy ha jobban lesz, akkor szeretne ő is kimenni az állomásra.

Nagy locsolással búcsúztattuk a napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése