2016. szeptember 10., szombat

A lustaság ragadós


Úgy látszik, hogy a lustaság ragadós. ½ 10 lett mire felébredtem. Odakint gyönyörű őszi idő van. Úgy gondolom, hogy a piacon semmi keresnivalónk, mert mindent megvettünk, hacsak a csavaros bácsihoz el nem megyünk Boginak csillárkampókért.

½ 11-re sikerült elindulnunk. A csavaros bácsinál semmilyen csillárkapó nem volt, mert a Barkácsbolt ebben konkurencia, ezért átmentünk oda. Ott találtunk egy olyan méretűt, aminek a belső köre 14 mm, de a szájnyílása csak 13 mm, viszont az még nyitható. Egyet vettünk mintának, mert az ára csak 20.- Ft.

Itthon azonnal elkezdtem sütni a bundáskenyereket. Közben átjött Levente. Áronnal főleg az új tanévről beszélgettek. Egy kicsit csipegetett a reggeliből, azután ½ 12-kor azzal ment haza, hogy délután újra jön.

Elkezdtem a Duolingót, és a blog bejegyzéssel is foglalkoztam.

Ebédre elkészítettem a zöld színű zöldbab főzeléket és hozzá megsütöttem két szelet tarját.

Az oldalast feldaraboltam három részre, megtűzdeltem fokhagymával és becsomagoltam alufóliába, Áron pedig felcédulázta és betette a mélyhűtő sertés lakosztályába.

Az ebédnek titulált vacsora finom lett.

A locsolás valahogy elmaradt, csak a Jóisten tudja, hogy a növények mikor fognak legközelebb vizet kapni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése