2016. szeptember 29., csütörtök

Újabb 1-es kémiából

Korán kelve úgy látom, hogy Áron időben elindult és komolyan vette, hogy a szobáját és az íróasztalát ne hagyja úgy, mint eb a szamarát, viszont belépve az @-Naplóba látom, hogy tegnap megint kapott egy 1-est kémiából, amiről egy szót sem szólt. Este fogunk erről beszélgetni vele.

Úgy látom, hogy induláskor a Mannát is kiengedte, mert különben már itt reklamálna
.
Áron szülőjeként regisztrálva letöltöttem az Office365 irodai alkalmazás 2016-os verzióját és telepítettem is. Most ismerkedem vele.

Elkezdtem a Duolingót, miközben elhatároztam, hogy mostantól intenzívebben fogok foglalkozni az angollal.

Reggeli közben többször is csöngettek. A postás egy tértivevényes levelet vetetett át velem Áron részére, de azt nem nyitottam ki
.
Lementem az ALDI-ba, ahol előadtam a panaszomat, hogy a 41-42 zoknikból akartam venni hármat, de figyelmetlenségből 43-44-est vettem. Nem kötekedtek, hogy hol van a blokk, hanem bekísértek az eladótérbe és szó nélkül kicserélték.

Késő délután, amikor már Emőke is hazaért elővette Áront, hogy miképp is van ez az újabb elégtelen kémiából.

Emőke is tárgyalt vele, nekem pedig átküldött egy finom zöldséglevest és egy túrós csusza félét, amit szerintem nem is ő készített.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése