2016. szeptember 19., hétfő

málna PC

20160919 hétfő

Áron valószínűleg későig Internetezett a lefekvése után, mert reggel elaludt. Hét órakor mentem be hozzá felkelteni. Nem veszekedtem vele, mert azzal csak rontanék a helyzeten, majd este elmondom erről a véleményemet, Emőke pedig valószínűleg számítógép szilenciumot fog elrendelni.

Belekezdtem a napi Duolingó adagba és készítettem magamnak egy visszafogott reggelit.

A Samsung Galaxy 5 S-t bevittem a drmobil szervizbe, mert levélben azt írták, hogy tudnak rajta upgrade-t csinálni, de amikor jobban megnézték, hogy ez kínai, akkor visszakoztak.

Nagy fába vágtam a fejszémet, megpróbálok a málna PC-re (Raspberry Pi) egy raspbian Linux operációd rendszert telepíteni, mert a terveim szerint ez lesz a lelke a Dömsödi bázissal való online kapcsolattartásnak.  Ehhez persze még sokat kell tanulnom az Arduino programozását.

Itthon este készültem egy finom vacsorával. Baconba tekert csirkemáj készült tzatziki  salátával.

Emőkének hatkor el kellett indulnia a barátaival a Rudasba, ezért igyekeztem, hogy a vacsora előbb készen legyen. Még mielőtt elindult elkobozta Árontól a notebookját.

Baconba tekert csirkemáj volt a vacsora tzatziki salátával. Amíg készült egy-két kupica unikummal locsoltam a torkomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése